Beste,Via groepsaankoop provincie West-Vlaanderen (OFF-207958) bestelde ik in november 2021 bij Advenso een thuisbatterij.Deze thuisbatterij was pas geïnstalleerd en actief op28/03/2022 (Factuurnr. 21701108 van 21/03/2022 - zie bijlage).Vanaf 05/12/2022 kreeg ik echter alarmberichten dat de batterij niet meer werkte.Na heel wat vruchteloze contactnames kreeg ik uiteindelijk reactie: een technieker kwam langs op 19/01/2023, stelde vast dat de batterij niet werkte en nam ze mee...Na die datum tracht ik terug enig nieuws te ontvangen ivm de herstelling van die batterij.Uiteindelijk kwam op 09/03/2023 een andere technieker de batterij terug installeren, maar stelde vast dat die batterij niet hersteld was en nam ze terug mee...Het verhaal herhaalt zich: sedert die datum blijf ik in het ongewisse. Ik contacteer Advenso herhaaldelijk telefonisch en via email (zie bijlages). Zonder enige reactie of feedback!Reeds bijna 4 maanden heb ik geen batterij en dus ook geen energieopbrengst ervan.Ik wens dringend de levering van een herstelde of nieuwe thuisbatterij.