Terug

Herstel thuisbatterij

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Advenso

17/04/2023

Beste,Via groepsaankoop provincie West-Vlaanderen (OFF-207958) bestelde ik in november 2021 bij Advenso een thuisbatterij.Deze thuisbatterij was pas geïnstalleerd en actief op28/03/2022 (Factuurnr. 21701108 van 21/03/2022 - zie bijlage).Vanaf 05/12/2022 kreeg ik echter alarmberichten dat de batterij niet meer werkte.Na heel wat vruchteloze contactnames kreeg ik uiteindelijk reactie: een technieker kwam langs op 19/01/2023, stelde vast dat de batterij niet werkte en nam ze mee...Na die datum tracht ik terug enig nieuws te ontvangen ivm de herstelling van die batterij.Uiteindelijk kwam op 09/03/2023 een andere technieker de batterij terug installeren, maar stelde vast dat die batterij niet hersteld was en nam ze terug mee...Het verhaal herhaalt zich: sedert die datum blijf ik in het ongewisse. Ik contacteer Advenso herhaaldelijk telefonisch en via email (zie bijlages). Zonder enige reactie of feedback!Reeds bijna 4 maanden heb ik geen batterij en dus ook geen energieopbrengst ervan.Ik wens dringend de levering van een herstelde of nieuwe thuisbatterij.

Berichten (1)

Advenso

Naar: D. D.

19/04/2023

Beste,De klant wordt vandaag gecontacteerd met een oplossing.Met vriendelijke groeten,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxCEOMarketing+32 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx@advenso.bezonnepanelen laadpalen thuisbatterijenwarmtepompen aircowww.advenso.beMarsbiebuikstraat 138210 Zedelgem050 70 34 33


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform