BesteIk heb bij Media Markt een elektrische step aangekocht en was hier de eerste maanden van tevreden. Echter na enkele maanden bleek dat het toestel stuk was gegaan, deze door ‘waterschade’. Echter is er nooit mee gereden bij slecht weer, want dan werd, om niet nat te worden, de bus genomen. Toen ik dit toestel kwam binnenbrengen voor de reparatie, dit was een klein jaar na de aankoop, was mijn verbazing dan ook groot dat ik voor deze reparatie €160 zou moeten betalen ondanks er 2 jaar garantie op dit toestel staat. Uiteraard was ik er niet mee gediend. Na veel boe en bah, en toch de step nog nodig te hebben ging ik deze ophalen in de vestiging te Wilrijk. Deze zat goed verpakt in een stevige doos, dus kon niet uitgetest worden of deze nu effectief werkte of niet. U kan al raden wat er hierna komt.Na deze doos thuis open te maken, blijkt dat gewoon hetzelfde probleem als voor de ‘reparatie’ voorvalt. Ik zit hier ondertussen enkele weken mee en kan zelf geen contact opnemen met Media Markt, want de laatste maal dat ik dit deed kreeg ik de simpele verklaring ‘dat is pech, kom terug binnenbrengen en het kan zijn dat hier weer kosten aan verbonden worden’Na wat er is voorgevallen vertrouw ik het niet meer om zelf naar Media Markt te stappen als consument, want dan gaat er hoogstwaarschijnlijk toch weer grote kosten aan verbonden worden.