Terug

Herroepingsrecht

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

S. K.

Naar: VANDEN BORRE

26/09/2025

Geachte Testaankoop, Omtrent de bij Vandenborre te Kuurne aangekochte: Referentie nummer -en lotnummer: PC LAPTOP VDB 061 SAV - DNV HQ.; 64640323 3/3, Sarah Kiani; 7853858 1/1: HP , 14S -FQ2004NB PC LAPTOP Dossiernummer; 64686631 Abonnement nummer; VB0330002528 Vraag ik hierdoor onmiddellijk mijn wettelijke herroepingsrecht met eventuele schadevergoedingen, wettelijke interesten en al het nodige verwacht op. Want ik krijg hierover nog steeds geen oplossing, terwijl ik ook wel volledig correct betaald heb, ook voor een juiste installatie -en instellingen, inclusief het maken van een back-up. Er is echter geen tijdige back-up gemaakt en bovendien bleek mijn laptop, zonder dat ik daarvan op de hoogte was, niet geschikt te zijn voor upgrades. Sinds een Microsoft-upgrade krijg ik na ongeveer 10 minuten ermee werken herhaaldelijk een blauw scherm met constante uitval. Hierdoor zijn ook veel van mijn belangrijke applicaties, snelkoppelingen en gegevens onherroepelijk verloren gegaan ondanks de geen gemaakte betaalde back-up. Mijn laptop is inmiddels driemaal gedurende ongeveer zeker maanden nog altijd in zogenaamde herstelling. Tijdens deze herstellingen zijn bijna alle onderdelen vervangen zonder mijn mede-weten of toestemming met gewoon een uur het scherm te hebben laten aan liggen zonder ermee te hebben gewerkt. Desondanks blijven de problemen identiek aanhouden en krijg ik onjuiste en tegenstrijdige verklaringen. Ik vraag simpelweg dat mijn wettelijke garanties worden gerespecteerd en dat er een correcte oplossing komt in plaats van uitvluchten. Wat kunt u hieraan doen? Ik volg volwassenonderwijs ICT en zonder laptop kan ik mijn verplichte huiswerk hiervoor ook niet maken. Als rolstoel gebruiker kan ik niet zelf naar het open leercentrum om daar een computer te gebruiken. Juist daarom heb ik deze laptop en installatie aangekocht, nooit denkend dat ik met zulke problemen geconfronteerd zou worden. Zie bijlagen hierover aub. Ik vraag u dringend om tussenkomst en een de wettelijk juiste oplossingen hierop. Hoogachtend, Sarah Kiani Minister de Taeyelaan 26 8560 Wevelgem 0494641425

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: S. K.

29/09/2025

Dominique (Vanden Borre) 29 sep 2025 09:16 CEST Beste, Je meldde ons in juni '25 een probleem met de werking van de laptop HP 14S-FQ2004NB aangekocht op 14/12/2024. De laptop werd door onze diensten op 16/06 opgehaald voor een herstelling in ons atelier onder garantie. We hebben je gevraagd om ons de pincode van de laptop te bezorgen om een correcte herstelling te kunnen uitvoeren. Er werden tijdens de herstelling (moederbord werd vervangen) geen gegevens van de laptop verwijderd. De pincode werd enkel gevraagd om een volledige herinstallatie te vermijden zodat er zeker geen gegevens zouden verloren gaan. Er werd voor de ophaling door onze diensten door jou al een Windows-update uitgevoerd Aangezien de hersteltermijn langer opliep dan voorzien, werd er een terugname van de laptop voorgesteld in ruil voor een aankoopbon ter waarde van het aankoopbedrag. Hiermee ging je niet akkoord en je verkoos expliciet te wachten op de herstelling. De herstelde laptop werd dan op 22/07 opnieuw aan huis geleverd, maar er zou nog steeds een defect zijn met de werking. Het toestel werd terug meegenomen. Na verschillende testen werd er echter geen verder defect vastgesteld in ons atelier. Door omstandigheden (opname in het ziekenhuis) kon de laptop pas op 03/09 opnieuw aan huis geleverd. Je meldt dat er nog steeds een probleem zou zijn met de werking ? Onze dienst naverkoop kan de laptop opnieuw komen ophalen voor een nieuw nazicht, maar dit wordt door jou helaas geweigerd. Uiteraard zijn wij bereid om de laptop (nog steeds gedekt door de garantie) verder te controleren en herstellen indien dit nodig zou zijn. We verzoeken je hiervoor dienst naverkoop te contacteren op het nummer 02/334.00.00. Vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Klachten 26 sep 2025 16:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform