Terug

Herroepingsrecht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: Basic-Fit

10/10/2022

Beste,Een 2 tal weken geleden ging ik een abonnement aan bij Basic Fit. Alvorens deze te activeren werd er me op gewezen door aanwezig personeel dat ik het abonnement zelf moet activeren via deze Kiosk.Na een 2 tal bezoeken was het me duidelijk dat deze fitness niks voor mij was. (veel te druk en slechte ondersteuning bij vragen) Bijgevolg ging ik er van uit dat ik beroep kon doen op herroepingsrecht. Na het invullen van het formulier en deze op te sturen naar de klantendienst kreeg ik te horen dat deze niet mogelijk was omdat dit niet online gebeurd was. Toen ik uitleg vroeg kreeg ik terug hetzelfde zinnetje met een link naar de website ( https://www.basic-fit.com/nl-nl/over-basic-fit/herroepingsrecht ) waar ik zelf al reeds het formulier vandaan had. Na het lezen van de Terms & Conditions blijft het me zeer onduidelijk. Er staat dat de Kiosk een digitale zelfservice is voor het aanmaken en annuleren van een abonnement. Er staat ook niet dat de Kiosk mijn recht op herroepingsrecht ongedaan maakt. Toen ik hier op wees bij de klantendienst en meer duidelijkheid vroeg. Werd ik opnieuw naar eerder gestuurde link verwezen met opnieuw hetzelfde zinnetje uitleg dat het niet mogelijk was. Ik vind het enerzijds enorm onprofessioneel dat ik 3x gewoon hetzelfde bericht als antwoord krijg en anderzijds niet meer uitleg krijg.Graag had ik gewoon dit opgelost gezien en dit abonnement afgesloten. Met vriendelijke groet,

Berichten (6)

Basic-Fit

Naar: I. L.

10/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

Basic-Fit

Naar: I. L.

12/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

Basic-Fit

Naar: I. L.

13/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

I. L.

Naar: Basic-Fit

21/10/2022

Beste,Indien herroepingsrecht hier niet in voege is wil ik graag mijn abonnement omzetten naar een Flex abonnement. De Basic Fit-app voorziet upgrades naar een All-In en Basic abonnement. Aangezien jullie wel omzettingen aanbieden denk ik dat Flex ook tot een mogelijkheid moet behoren. De juridische dienst heeft dit voor mij al onderzocht en de Terms & Conditions voorziet geen reden waarom dit niet kan. Ik schreef de klantendienst al aan maar tot mijn verbazing krijg ik geen antwoord meer. Gelieve de omzetting van mijn abonnement naar de Flex variant uit te voeren, met startdatum de datum van mijn eerste aanvraag (5/10) om deze omzetting te maken. Graag had ik dit correct afgehandeld gezien.

Basic-Fit

Naar: I. L.

21/10/2022

DATA NOT AVAILABLE

Basic-Fit

Naar: I. L.

21/10/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform