Beste,Een 2 tal weken geleden ging ik een abonnement aan bij Basic Fit. Alvorens deze te activeren werd er me op gewezen door aanwezig personeel dat ik het abonnement zelf moet activeren via deze Kiosk.Na een 2 tal bezoeken was het me duidelijk dat deze fitness niks voor mij was. (veel te druk en slechte ondersteuning bij vragen) Bijgevolg ging ik er van uit dat ik beroep kon doen op herroepingsrecht. Na het invullen van het formulier en deze op te sturen naar de klantendienst kreeg ik te horen dat deze niet mogelijk was omdat dit niet online gebeurd was. Toen ik uitleg vroeg kreeg ik terug hetzelfde zinnetje met een link naar de website ( https://www.basic-fit.com/nl-nl/over-basic-fit/herroepingsrecht ) waar ik zelf al reeds het formulier vandaan had. Na het lezen van de Terms & Conditions blijft het me zeer onduidelijk. Er staat dat de Kiosk een digitale zelfservice is voor het aanmaken en annuleren van een abonnement. Er staat ook niet dat de Kiosk mijn recht op herroepingsrecht ongedaan maakt. Toen ik hier op wees bij de klantendienst en meer duidelijkheid vroeg. Werd ik opnieuw naar eerder gestuurde link verwezen met opnieuw hetzelfde zinnetje uitleg dat het niet mogelijk was. Ik vind het enerzijds enorm onprofessioneel dat ik 3x gewoon hetzelfde bericht als antwoord krijg en anderzijds niet meer uitleg krijg.Graag had ik gewoon dit opgelost gezien en dit abonnement afgesloten. Met vriendelijke groet,