BesteHartelijk dank voor je klacht. Ik heb de situatie en de communicatie in zijn geheel doorgenomen.Ik moet opmerken dat er geen fouten zijn begaan in het behandelen van jeretourzending.Bij ontvangst van een retour gaan onze medewerkers elk product inspecteren.Niet alleen de werking ervan, maar natuurlijk ook de staat van het product.De laptop had verschillende plekken, enkele waar we de afkomst niet van wetenof herkende, maar ook enkele vocht/waterplekken. Het toestel is in de periodedat het in jouw bezit was niet correct onderhouden geweest. Wij hebben geen reden noch motivatie om dit in scène te zetten.Daar er ook vocht/waterplekken waren, valt de integriteit van het toestelhelaas ook niet meer te garanderen.Om bovenstaande redenen hebben wij je laptop niet als retour kunnenaccepteren.Ondanks het ongemak wens ik je nog een fijne dag toe.Met vriendelijke groet, [1]Alternate Belgie bvOeyvaersbosch 16-18, 2630 Aartselaar, Belgie Tel: +32 (0)3 - 871.11.11Internet: [2]www.alternate.be 24-05-2024 12:38 (Europe/Brussels) - klachtenbox@test-aankoop.be schreef: [1] s:www.alternate.be[2] www.alternate.be[3] test-aankoop.be[4] test-aankoop.be/klagen[5] test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailreferenceid=CPTBE02020591-81[6] test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven[7] test-aankoop.be[8] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden[9] test-aankoop.be/klagenrivacy [9] [1] s:www.alternate.be[2] www.alternate.be[3] test-aankoop.be[4] test-aankoop.be/klagen[5] test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailreferenceid=CPTBE02020591-81[6] test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven[7] test-aankoop.be[8] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden[9] test-aankoop.be/klagenrivacy