Terug

Herroepingsrecht, verzaking offerte

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Luminus

18/01/2022

Beste,Na een opdringerig telefonisch contact vanwege Luminus (29/12/2021) heb ik toch nog een offerte ontvangen.Twee maal heb ik deze offerte nr. 2366464 schriftelijk verzaakt , zie email 2/1/2122 en email 10/1/2021 aan info@luminus.be,Ik heb twee maal een regioverantwoordelijke telefonisch duidelijk gemaakt dat ik geen contract wens met Luminus en verzaak aan uw voorstel en dat ik bij mijn huidige leverancier blijf.En nu (13/1/2022) krijg ik een contract van Luminus nr. 01079094450 via email ??? Het leek mij gemakkelijker om dit probleem telefonisch op te lossen, maar na verschillende tevergeefse pogingen om hierover een telefonisch gesprek te voeren via uw (onderbemande ?) ombudsdienst, heb ik besloten van een klacht in te dienen via Test-Aankoop tegen de ongehoorde praktijken van Luminus.Ik hoop dat eindelijk dit contract definitief geannuleerd wordt!!!Graag ontvang ik een schriftelijke bevestiging van de annulatie van mijn contract (offerte),Hartelijk dank.

Berichten (2)

Luminus

Naar: M. D.

20/01/2022

BesteNaar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een gedetailleerd antwoord via e-mail.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Luminus

Naar: M. D.

20/01/2022

Beste Allereerst wil ik U bedanken voor de feedback die U ons gegeven heeft. U mag er zeker van zijn dat we uw opmerkingen serieus nemen en dat er gepast op gereageerd zal worden. Uw mening is ons veel waard!Wij dragen klantvriendelijkheid hoog in ons vaandel en de manier waarop u benaderd bent geweest is zeker niet de manier hoe wij met onze klanten (willen) omgaan en daarom wil ik ook mijn oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.Uiteraard respecteren wij uw keuze en annuleerden wij het contract.uw huidige leverancier blijft haar van energie voorzien.Hieronder vindt u mijn contactgegevens. Aarzel zeker niet om me te contacteren als u hierover bijkomende vragen hebt. Ik help u uiteraard graag verder.Met vriendelijke groeten,Tiziana MarcheggianiQuality Priority+32(0)2289 90 54tiziana.marcheggiani@luminus.bewww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform