Beste,Na een opdringerig telefonisch contact vanwege Luminus (29/12/2021) heb ik toch nog een offerte ontvangen.Twee maal heb ik deze offerte nr. 2366464 schriftelijk verzaakt , zie email 2/1/2122 en email 10/1/2021 aan info@luminus.be,Ik heb twee maal een regioverantwoordelijke telefonisch duidelijk gemaakt dat ik geen contract wens met Luminus en verzaak aan uw voorstel en dat ik bij mijn huidige leverancier blijf.En nu (13/1/2022) krijg ik een contract van Luminus nr. 01079094450 via email ??? Het leek mij gemakkelijker om dit probleem telefonisch op te lossen, maar na verschillende tevergeefse pogingen om hierover een telefonisch gesprek te voeren via uw (onderbemande ?) ombudsdienst, heb ik besloten van een klacht in te dienen via Test-Aankoop tegen de ongehoorde praktijken van Luminus.Ik hoop dat eindelijk dit contract definitief geannuleerd wordt!!!Graag ontvang ik een schriftelijke bevestiging van de annulatie van mijn contract (offerte),Hartelijk dank.