Geachte heer Blokhuys,Hartelijk dank voor uw bericht.Ik zie dat mijn collega deze zending opnieuw naar u heeft laten versturen omdat u aangaf deze niet ontvangen te hebben. De zending is op 10/06 opnieuw naar u verstuurd, dus zou binnenkort bij u binnen moeten zijn.Ik zie dat zij vergeten is om de betalingsherinneringen van de originele factuur te pauzeren, waardoor u nog een onterechte herinnering heeft gekregen. Mijn excuses voor het ongemak!Ik heb dit zojuist voor u aangepast. U zult dus geen herinneringen meer ontvangen toat u het product daadwerkelijk in huis heeft.Nu alles netjes voor u is opgelost wil ik u graag vragen de klacht te sluiten.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Een prettige dag gewenst! Met vriendelijke groet,Mit freundlichen Gra¼aŸen, Cordialement,Kind regards,Merel van VeenEdel Collecties582904 Begin doorgestuurd bericht: