Terug

Herroepingsrecht en aangetekend schrijven

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: Verisure

05/02/2020

Beste op 19/12/2019 werd u een aangetekend schrijven gestuurd ivm het herroepingsrecht van een installatie. U nam hieromtrent geen enkel contact op. U smeerde ons een systeem aan die niet werkt voor onze woonst! Na 1 bezoek van uw installateur werd voor al de rest uw kat gestuurd! U komt uw beloftes niet na, modules werden op verkeerde plaatsen gehangen, wat in ons garage moest hangen (staat zo op papier), hangt in de kamer van mijn 3-jarige dochter! Uw veiligheidsbord werd niet opgehangen, wat de benedenverdieping betreft moeten we hopen dat ze inbreken via een raam want al de rest is niet beveiligd! De signalen worden niet door gegeven doordat onze woonst in hoofdzaak uit gewapend beton bestaat... en onze woonst is helemaal niet beveiligd! We kregen geen APP nog de uitleg er rond daar er niemand meer langs kwam van uw team... en zo kan ik nog een handvol en meer feiten opsommen...De volledige uitleg hieromtrent staat in het aangetekende schrijven.Ook stuurden we een mail naar verisure@invoicereminder, we kregen echter geen antwoord van verisure zelf, enkel een melding dat de email doorgegeven zou worden.... Het enige wat jullie wel doen is een factuur sturen! Geld vragen, maar al de rest ... Mogen we aandringen om werk te maken van dit dossier? Er kwam toevallig iemand, een zoon van een kennis van ons die via zijn ouders het probleem hoorde en die toevallig ook bij u werkt langs, hij bekeek de situatie op eigen houtje omdat wij het hem vroegen om een oplossing te bieden. Hij bekeek alles en gaf meer dan een beetje toe dat zijn collega volledig in de mist ging! Deze oplossing zou ons 598 euro extra kosten, dat is een meerprijs van 35 procent!!! En een maandelijkse meerprijs van bijna 10 euro... bovenop de reeds 56.99euro die het nu al zou zijn! Vindt u dit daadwerkelijk normaal? We kregen ook 0.0 uitleg over hoe het systeem te gebruiken... We gebruiken het niet, want het werkt niet!We zijn bijna 2 maanden verder dus wil dringend gevolg geven aan ons schrijven! Wij wachten op een installateur die alles komt weg halen, nog niet gesproken over de schade die aangericht is door alle boorgaten! MVG

Berichten (3)

Verisure

Naar: E. H.

05/02/2020

MERCI POUR VOTRE E-MAIL - BEDANKT VOOR UW E-MAILCher client,Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception. Nous allons traiter votre demandedans les meilleurs délais.Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 19h00 (sauf jours fériés)Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ouconsultez My Pages.Vous avez une communication urgente pour notre centrale d'alarme ?N'hésitez pas à envoyer un mail à alarm@verisure.beGeachte klant,Bedankt voor uw e-mail! Wij hebben deze goed ontvangen. Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk behandelen.Onze klantendienst is open van maandag tot en met vrijdag van 08u00 tot 19u00(uitgezonderd feesagen). Wilt u 24/7 toegang tot uw gegevens? Download dan nu de Verisure Appof raadpleeg My Pages.Hebt u een dringend bericht voor onze alarmcentrale?Mail ons dan gerust op alarm@verisure.beCordialement, Met vriendelijke groeten,Team Verisure078 365 7 24Securitas Direct SA/NVRue de la FuséeRaketstraat 64-66B-1130 BrusselsPhone: 078 365 7 24Fax: +32 (0)2 270 31 12New Website www.securitas-direct.beAutorisation comme entreprise de gardiennageErkenning als beveiligingsonderneming: 20.1325.07Agréation comme entreprise de sécuritéErkenning als bewakingsonderneming: 16.1025.11----------------------------------------Klacht: Herroepingsrecht en aangetekend schrijven (CPTBE00819694-44)

E. H.

Naar: Verisure

05/02/2020

Geachte VerisureWij hopen inderdaad dat u eindelijk dringend werk maakt van dit dossier zodoende we niet genoodzaakt zijn verdere stappen te ondernemen. Mvg

Verisure

Naar: E. H.

05/02/2020

MERCI POUR VOTRE E-MAIL - BEDANKT VOOR UW E-MAILCher client,Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception. Nous allons traiter votre demandedans les meilleurs délais.Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 19h00 (sauf jours fériés)Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ouconsultez My Pages.Vous avez une communication urgente pour notre centrale d'alarme ?N'hésitez pas à envoyer un mail à alarm@verisure.beGeachte klant,Bedankt voor uw e-mail! Wij hebben deze goed ontvangen. Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk behandelen.Onze klantendienst is open van maandag tot en met vrijdag van 08u00 tot 19u00(uitgezonderd feesagen). Wilt u 24/7 toegang tot uw gegevens? Download dan nu de Verisure Appof raadpleeg My Pages.Hebt u een dringend bericht voor onze alarmcentrale?Mail ons dan gerust op alarm@verisure.beCordialement, Met vriendelijke groeten,Team Verisure078 365 7 24Securitas Direct SA/NVRue de la FuséeRaketstraat 64-66B-1130 BrusselsPhone: 078 365 7 24Fax: +32 (0)2 270 31 12New Website www.securitas-direct.beAutorisation comme entreprise de gardiennageErkenning als beveiligingsonderneming: 20.1325.07Agréation comme entreprise de sécuritéErkenning als bewakingsonderneming: 16.1025.11----------------------------------------Klacht: Herroepingsrecht en aangetekend schrijven (CPTBE00819694-44)EMMIE HOFFMANN


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform