Geachte mevrouw/heer,
Op 10 oktober 2024 heb ik in uw online winkel een Asics schoenen gekocht (model Gel-NYC M, Kleur Cream/Cream, Maat 46), waarbij ik het bedrag van €129,99 plus gratis verzendkosten heb betaald.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 11 oktober 2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 21 oktober 2024, binnen het maximum van 14 dagen na levering een mededeling in die zin gestuurd per e-mail.
Op 21 oktober antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 8 november de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen.
Tot op heden, na 11 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €129,99. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen .
Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Jorden Faes
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
• Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs