Terug

Herroeping niet gerespecteerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: OCTA+

25/03/2024

Ik werd gecontacteerd en er werd me een aardgascontract verkocht bij Octa+. Ik maakte binnen de twee weken gebruik van mijn herroepingsrecht. Niettegenstaande vond mijn overgang van TotalEnergies naar Octa+ toch plaats. Graag wens ik een vergoeding voor de geleden schade

Berichten (5)

OCTA+

Naar: P. V.

25/03/2024

Geachte Mevrouw, Mijnheer,We hebben uw mail goed ontvangen.We hebben uw vraag naar de betrokken afdeling doorgestuurd en stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk te antwoorden.Met energievolle groetenHet OCTA+ TeamChère Madame, cher Monsieur,Nous avons bien reçu votre message.Votre question a été transférée au département concerné. Nous nous efforçons de répondre à votre question le plus vite possible.Energiquement vôtre,L’équipe d’OCTA+

OCTA+

Naar: P. V.

03/04/2024

Beste, Wij hebben de volgende informatie aan de klant meegedeeld: Wij willen ons excuseren voor het ongemak. U heeft uw contract inderdaad op tijd geannuleerd.U heeft ondertussen een nieuwe inschrijving gedaan bij een andere leverancier. Wij raden u aan om uw contract te annuleren bij uw nieuwe leverancier zodat wij uw contract met terugwerkende kracht kunnen teruggeven aan uw vorige leverancier.Laat ons per kerende weten van zodra uw contract bij de nieuwe leverancier geannuleerd werd. Nadien kunnen wij de nodige stappen ondernemen om uw contract terug vrij te geven. Uw facturen bij OCTA+ worden nadien geannuleerd. Heeft u nog vragen, reageer dan gerust op dit bericht. Mijn collega's en ikzelf helpen u graag verder. Met energieke groeten, Melinda Om al onze contactmogelijkheden, veelgestelde vragen en uw persoonlijke klantenzone te onekken, klikhier.

P. V.

Naar: OCTA+

11/04/2024

Beste, Ik heb u voorstel gedaan aan Total Energies. Zij zijn bijzonder formeel: het is onmogelijk om nog terug te keren naar het oude contract. Dus het opzeggen van mijn huidig contract heeft geen enkele zin. Bovendien word ik bij Total Energies nu als nieuwe klant beschouwd en kom ik niet in aanmerking voor een interessant nieuw vast contract. Daarvoor moet je immers 6 maanden klant zijn in de afgelopen periode. Kortom ik word twee maal genekt door jullie nalatigheid. Ik herhaal daarom opnieuw: kunnen jullie mij een vast contract aanbieden van 2,44c/kwh? Het contract dat ik door jullie toedoenben kwijtgeraakt. Alvast dank voor uw spoedig antwoord. Ook via deze weg wil ik vragen ommij voorlopig geen voorschotfacturen te sturen, tot er een afdoende oplossing gezocht wordt. Mijn klantnummer is 707630. Bij voorbaat dank Peter Van Loo

OCTA+

Naar: P. V.

11/04/2024

Geachte Mevrouw, Mijnheer,We hebben uw mail goed ontvangen.We hebben uw vraag naar de betrokken afdeling doorgestuurd en stellen alles in het werk om u zo snel mogelijk te antwoorden.Met energievolle groetenHet OCTA+ TeamChère Madame, cher Monsieur,Nous avons bien reçu votre message.Votre question a été transférée au département concerné. Nous nous efforçons de répondre à votre question le plus vite possible.Energiquement vôtre,L’équipe d’OCTA+

OCTA+

Naar: P. V.

15/04/2024

Beste, Intussen heeft de vorige leverancier onze aanvraag tot mystery switch aanvaard. Het contract blijft ononderbroken doorlopen bij de vorige leverancier.De facturen bij OCTA+ werden geannuleerd. De klant ontvangt deze annulaties binnen de 14 dagen. De reeds betaalde factuur wordt uiteraard teruggestort op zijn rekening. Heeft u nog vragen, reageer dan gerust op dit bericht. Mijn collega's en ikzelf helpen u graag verder. Met energieke groeten, Shana Om al onze contactmogelijkheden, veelgestelde vragen en uw persoonlijke klantenzone te onekken, klikhier.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform