Terug

Herroeping bestelde product, terugbetali´g ervan

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. N.

Naar: Elektro Lommelen

07/06/2023

BesteOp 22/4 bestelde ik een oven. Na contact via mail met het bedrijf kreeg ik een geschatte leveringstermijn een aantal weken verder in de toekomst. Door omstandigheden paste deze verwachte datum niet voor mij. Ik vroeg om annulatie van de bestelling. Het bedrijf deed me nog enkele andere voorstellen maar deze voldeden niet voor mij (qua afmetingen nis of qua specificaties van het product of niet qua prijs). Ik las de algemene voorwaarden op devwebsite na en dtekde vast dzt ik het recht had om de bestelling te annuleren. Ik vulde het document voor herroeping in en verstuurde dit per aangetekende zending. Deze werd op 2/5 voor ontvangst getekend. De terugbetaling zou binnen de 2 weken na ontvangst teruggestort worden volgens de info die mij verstrekt werd door het bedrijf.In de week van 22/5 stuurde ik een mail met de vraag of en wanneer de terugbetaling zou gebeuren aangezien we meer dan 2 weken verder waren.Ik kreeg antwoord dat het reeds in orde zou moeten zijn. Men ging het nakijken. Intussen verschillende keren opnieuw gemaild. Ik krijg telkens de reactie dat men het nakijkt, dat de verantwoordelijke er mee bezig is en dat ik als alles uitgeklaard is, ik een bericht krijg.We zijn 7/6 en ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Ik heb de nodige stappen correct gevolgd, me aan de termijnen gehouden. Ik heb ook steeds in mijn communicatie respectvol en beleefd geweest.Ik verwacht een terugbetaling van het betaalde bedrag

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: S. N.

07/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform