Geachte,Op 17 december werd ik telefonisch gecontacteerd door Luminus voor het afsluiten van een contact. Ik ben er op ingegaan door de overreding van de verkoper.Daarna heb ik vastgesteld dat het contract was met variabele prijzen. Daar ik toen nog een contract had met vaste prijzen bij de energieleverancier Elegant, heb ik op 29 december 2021 een aangetekend brief verstuurd naar Luminus, Koning Albert 2 Laan 7 1210 Brussel, met de vraag om voor mij geen contract op te stellen.De zending werd bij Luminus op 30 december 2021 afgeleverd.Op 14 januari ontving ik een mail van Luminus waaruit blijkt dat er toch een contract voor mij is opgesteld. Contract-ID : 010798049696. 29 december was nog altijd binnen de termijn van 14 kalenderdagen dat ik kon afzien van mijn contract. 29 december had ik zelfs nog geen contractnummer enkel een offerte.Ik heb in de aangetekende zending dan ook enkel het offertenummer 2334255 kunnen vermelden. Ondertussen heb Ik verschillende contactformulieren ingevuld met de vraag te stoppen met het opstellen van een contract. Er heeft zelfs iemand van Luminus mij opgebeld dat het contract niet zou worden opgesteld. Op 26 december heb ik zelfs een mail van Luminus ontvangen. Hierin staat dat Luminus mijn vraag, die ik via het contactformulier had ingediend, goed had ontvangen. Er staat zelfs een referentie 19947225 voor verdere opvolging in. Op 14 januari heb ik dan nog maar eens een contactformulier ( referentie 20263540) ingevuld om mijn contract te herroepen. Op 15 januari ontving ik reeds een mail van Fluvius om de meterstanden door te geven. Wat moet ik verder nog doen om dit te herroepen ?