Beste Julie,
Bedankt voor je feedback in verband met je klacht.
Uit nazicht zie ik dat mijn collega voor jou op 17-7-2025 al een administratieve kost had weggedaan en dat hij jou volgende feedback had bezorgd:
“
Wanneer betalingen in de toekomst laattijdig binnenkomen, kunnen hiervoor kosten aangerekend worden, ongeacht of het om een voorschot gaat of een afrekening.
“
Om deze reden kunnen we niet opnieuw de bijkomende kost annuleren. We vragen jou vriendelijk om in de toekomst je betalingen steeds voor de vervaldatum van je factuur uit te voeren. Indien gewenst kan je ook overstappen naar een betaalwijze via domiciliëring zodat wij jouw facturen steeds automatisch aanbieden bij je bank op de vervaldatum van je factuur. Als je hier wenst op in te gaan kan je mij dit bevestigen zodat ik jou het nodige document hiervoor bezorg.
Alvast een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groet,
Tom
Polyvalent Medewerker EACH
VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling
Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be
Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor
u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: donderdag 2 oktober 2025 17:00
Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com
Onderwerp: Nieuw bericht van JULIE J