Terug

heropening factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. Z.

Naar: bol.com

08/01/2021

Beste,Ik heb op 9 oktober 2020 mijn macbook geretourneert. ik heb op 27 oktober 2020 een terugbetaling mogen ontvangen. Op 9 november 2020 is er ineens een factuur geopend geweest van 2949 euro. (factuurnr 3903495147641) Zonder mededeling of informatie. Ik heb informatie aangevraagd en zij kwamen met een hele rare reden. Ze hebben die factuur heropend omdat ze zogezegd die artikel niet hebben ontvangen.Ik vind dit enorm bizar omdat ze mij eerst een email hadden gestuurd dat ze die retour goed hebben ontvangen en 2 weken erna heropenen ze zonder informatie die factuur.Na meerdere keren hen te contacteren weigerden ze die factuur te sluiten.Ik weiger natuurlijk om die te betalen, omdat ik die artikel juist heb teruggestuurd.Vorige week kreeg ik een brief van een incassobureau omdat ik die factuur nog niet had betaald. Er werd ook meegedeeld dat indien ik die factuur niet zou betalen er een extra kost van 442,35 euro zou bijkomen. (voor 11 januari)Nu zit ik echter met een dilemma. Ik wil die factuur niet betalen, maar ik wil ook niet dat er extra kosten zijn. Dus ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik vind het spijtig dat ze te werk gaan. Ik verlies nu zogezegd 2949 euro als ik betaal en anders komen er nog eens 442,35 euro bij.Ik heb alles correct geretourneerd en zij hebben mij ook meteen terugbetaald. Maar dat ze achteraf ineens weer afkomen met dat ze die macbook niet in hun warenhuis hebben gevonden. Dat is niet mijn probleem.

Berichten (4)

bol.com

Naar: Y. Z.

09/01/2021

Beste meneer/mevrouw,Bedankt voor je mail. Jammer genoeg is de mail onleeesbaar voor mij. Kan je deze nogmaals naar mij sturen?Ik hoor het graag van je. )Met vriendelijke groet,Danielbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - heropening factuur - (CPTBE01159459-18) Date: 8 januari 2021, 18:51 Klacht - heropening factuur - (CPTBE01159459-18) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

Y. Z.

Naar: bol.com

10/01/2021

Beste,ik heb in bijlage een scherpere screenshot getrokken van de mail. Ondertussen heb ik ook het volledige bedrag betaald van het openstaand factuur omdat ik geen extra 442,35 euro wouw riskeren. Ik hoop dat u hiermee verder aan de slag kunt ! Als u nog verdere vragen hebt stel ze gerust !

bol.com

Naar: Y. Z.

11/01/2021

Goedemiddag Yassine,Bedankt voor je berichtgeving. Ik moet je helaas informeren dat wij bij ons standpunt blijven. De factuur blijft heropend en zullen wij niet sluiten.Met vriendelijke groet,Sherivabol.com Customer Carewww.bol.com---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - heropening factuur - (CPTBE01159459-18) Date: 10 januari 2021, 14:58 Klacht - heropening factuur - (CPTBE01159459-18) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]

Y. Z.

Naar: bol.com

11/01/2021

BesteZou u tenminste meer infortmatie geven over waarom deze geopent blijft terwijl ik mijn producten heb terug gestuurd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform