Geachte,De herinneringskosten werden reeds geannuleerd op 14/12/2023 als gevolg van uw telefonisch contact met mijn collega's.De betaling van een factuur dient steeds op de rekening te staanVOOR de vervaldag ervan. Onze facturen hebben een 18 dagen vervaldatum. U krijgt eerst een betalingsherinnering (Eur8,-) 3 dagen na vervaldag. De vervaldag was 01/12/2023 en u kreeg op 05/12/2023 een herinnering. Als u niet betaald zou hebben dan kreeg u 10 dagen na de betalingsherinnering een aanmaning (Eur8,-) en als de betaling dan nog niet gebeurt dan volgt 12 dagen na de aanmaningsbrief een ingebrekestelling (Eur10,-).U wordt maandelijks gefactureerd voor elektriciteit. Het valt dus af en toe voor dat de vervaldata van opeenvolgende facturen in dezelfde maand vallen. Dit is perfect normaal:Factuur oktober 2023:Bedrag diende ten allerlaatste op 01/12/2023 op de rekening staan van Luminus.Factuur november 2023:Bedrag moet ten allerlaatste op 29/12/2023 op de rekening staan van Luminus.U krijgt dus maandelijks uw verbruik gefactureerd en dus niet 2 elektriciteitsfacturen per maand.Wij sluiten bij deze dan ook de klacht af.Hoogachtend,LoesQuality Prioritywww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.