Op mijn factuur staat plots een herinneringskost omdat ik de vorige factuur van november te laat heb betaald. Ik betaal altijd stipt op tijd en dit is de eerste keer dat ik per ongeluk te laat heb betaald. Volgens mij ben ik wettelijk niet verplicht om na 1 keer al direct een meerkost te moeten betalen?Ik heb eerst de klantendienst gecontacteerd, en zij zeggen dat ze die herinneringskost er enkel kunnen af halen wanneer ik overstap op een domiciliëring. Het probleem is dat ik zelfstandige ben en mijn inkomsten elke maand op andere periodes binnen komen, waardoor ik geen vaste dag kan aanduiden. De kans is zeer groot dat er niet elke maand op die bepaalde dag geld op mijn rekening staat dus daarom stuur ik dat liever zelf. Hier is helaas geen gehoor naar.Er kan nagekeken worden in mijn dossier dat ik nog nooit te laat heb betaald, dus mijn vraag is om de herinneringskost af mijn factuur te halen en dat ik gewoon het normale maandelijkse bedrag betaal (wat al veel genoeg is).