Terug

Herinneringskost voor eerste aanmaning

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Engie

29/10/2018

Beste, ik heb op 25/10 een mail ontvangen dat ik mijn voorschot niet tijdig betaald heb. Ik heb dit bekeken en inderdaad is er ietsmis gegaan met de betaling op datum. Ik heb vandaag dan ook onmiddellijk het openstaand saldo betaald. Ik zie nu ook dat jullie al meteen 7,50 euro aanrekenen voor de aanmaning op de volgende factuur. Dit vind ik wel wat overdreven. Na contact met uw diensten word ik verplicht om domiciliëring te nemen. Ik wens daar niet op in te gaan en hierdoor blijkt dat de kost niet kan afgeboekt worden.

Berichten (1)

Engie

Naar: A. C.

30/10/2018

Geachte heer Van Peer,Als gevolg van uw vraag gericht aan de klachtenbox van Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacterenvia onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33, via onze website www.engie-electrabel.be of via uw online energiedesk.Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groeten,Complaints Handling TeamBU Beneluxwww.engie-electrabel.beSimón Bolívarlaan 341000 BrusselBelgie ENGIE Mail Disclaimer::www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform