Terug

Herinnering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. H.

Naar: Luminus

06/01/2020

Beste, in de laatste tijd stuurt de energieleverancier Luminus al 4 dagen naar Vervaldatum een herinnering met Euro 8,- opleg, ook is de factuur een tot 2 dagen voor vervaldatum betaald. De eerste 2 keren heb ik de Euro 8,- nog betaald ook heb ik op tijd overgeschreven. Maar nu is het genoeg geweest ook omdat ik op een zeer agressieve manier in de Mediamarkt in Zwijnaarde benaderd werd van Luminus medewerkers.In de tussentijd heb ik mijn contract bij Luminus opgezegd. Voor dat ik nu de energie ombudsman inlicht, graag jullie reactie.Mvg, Ralph Horatschek

Berichten (1)

Luminus

Naar: R. H.

07/01/2020

Beste heer Horatschek,Naar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u vandaag telefonisch een gedetailleerd antwoord.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform