Terug

Herinnering wegens onbetaalde Orange-factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

Y. P.

Naar: Orange

09/06/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 09/06/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur (nr.: 00000671890525) ontvangen voor een bedrag van € 59. Dat moet echter een vergissing zijn: Ik ben sinds begin maart 2025 geen klant meer bij Orange en de laatste facturen zijn in april betaald. Ik heb sinds de switch naar een andere internetprovider ook geen toegang meer tot het klantenplatform waardoor ik geen idee heb waarom jullie 59 euro willen aanrekenen. Aangezien ik vanaf maart 2025 geen diensten meer heb afgenomen of contract heb kan dit niet kloppen. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Yvan Peelaers

Bemiddeling door Testaankoop 25 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform