Terug

Herinnering i.v.m verzendkosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. A.

Naar: ZALANDO

19/05/2021

Onlangs bestelling geplaatst bij Zalando, alles verliep correct. Het artikel werd tijdig geleverd en zat als gegoten. Had het artikel besteld met achteraf betaling, de factuur zat in de doos en zoals altijd betaal ik dezelfde dag het bedrag dat aangegeven stond op de factuur. Enkele weken later ontvang ik een TWEEDE betalingsherinnering van een bedrag van 3,90 euro? Ten eerste vroeg ik mij al af, tweede herinnering, terwijl ik nog niet eens een eerste herinnering had ontvangen en dan ook het bedrag van 3.90 euro, vanwaar komt dit ineens?? Contact opgenomen met de klantendienst, ze wisten mij heel leuk te vertellen dat ik die kost moest bijbetalen omdat het artikel van zo een 200 km verder vandaan kwam en dat ik die verzendkosten moest betalen?Uiteraard ga ik hier niet mee akkoord! Stond nergens vermeld zelfs niet op mijn factuur die ik correct betaald heb. Zalando wil deze kost dan ook niet laten vallen, wat kan ik doen?mvg, Lies.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform