Terug

Herhaling van klacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

20/03/2024

Beste,Wéér dien ik me tot jullie te richten via dit forum en wel om volgende redenen:ondanks het feit dat ik van incassobureau INTRUM op 12/03/2024 een bevestigingsmail heb ontvangen dat het dossier is afgeslotendat jullie erkend hadden in fout te zijn geweestdat jullie wéér - ondanks eerdere excuses en dat het niet meer zou voorvallen - een brief richten op mijn adres met als aanspreektitel mijn overleden vader (+19/11/2023)dat jullie wéér dezelfde som claimen doch ik NOOIT enige aanmaning heb ontvangen!Jullie zijn telefonisch - wéér - niet bereikbaar, SERVICE!?????Gelieve DADELIJK dit proces te stoppen en excuses over te maken.Graag bevestiging dat er géén openstaande schuld meer staat.

Berichten (1)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: A. C.

22/03/2024

Beste,Betreft abonnement: A1002293248Door een fout in ons systeem, stond dit abonnement inderdaad nog actief,waardoor er opnieuw communicatie verzonden werd.Onze oprechte excuses voor dit pijnlijke voorval, we begrijpen uiteraarddat dit niet fijn is.Bij deze kan ik je bevestigen dat het abonnement effectief werd stopgezet,en het openstaande saldo werd afgesloten.We hopen u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Kevin RyndersHe/Him/HisSenior Advisor Customer Care: DPG Media] Medialaan 11800 Vilvoordekevin.rynders@persgroep.netdpgmedia.be ---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform