Terug

Herhaaldelijke problemen in Lidl-winkel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: LIDL BELGIUM

04/04/2025

Beste, Wat een aangename winkelervaring zou moeten zijn, draaide helaas uit op alweer een teleurstelling aan de kassa. Na enkele weken de Lidl bewust te vermijden, besloot ik het toch nog eens een kans te geven, aangezien het de dichtstbijzijnde winkel is — op wandelafstand zelfs. Maar helaas: ook deze keer was het weer mis. Aan de kassa bleek dat de Lidl Plus-app opnieuw een verplichte update nodig had — en dit al voor de tweede keer in korte tijd. Je zou bijna denken dat het met opzet gebeurt. Er was bovendien maar één kassa open, en de app-update duurt enkele minuten, waardoor de verjaardagskorting en puntentelling verloren gingen. Ik heb uiteindelijk één product aan de kassa laten liggen, maar eigenlijk had ik alles gewoon moeten terugleggen en elders gaan winkelen. Daarnaast werden de bananen enkele weken tervoren twee keer aangerekend. En alsof dat nog niet genoeg was, bleek dat de kippenblokjes die in promotie stonden, de week nadien, na het bakken nog maar de helft wogen van wat op de verpakking vermeld stond. Op die manier promotie maken is wel erg makkelijk... Tot slot: de combinatie van menselijke fouten en falende technologie maakt het winkelen bij Lidl bijzonder frustrerend. Alsof dat allemaal nog niet volstaat, had men bij het aanschrijven van jullie klantendienst ook nog het lef om me op spottende toon aan te spreken over mijn schrijfstijl — in plaats van inhoudelijk op de klacht in te gaan. Ongehoord en ronduit respectloos. Lidl, ook al ben je de dichtstbijzijnde winkel: ik ruil je met plezier in voor Colruyt, Aldi of Delhaize — ook al moet ik daar de auto voor nemen. Een teleurgestelde klant, Youri V


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform