Terug

Herhaaldelijk uitstel van levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. V.

Naar: BeterBed.be

26/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 20/01/2025 kocht ik een boxspring inclusief matras en hoofdbord in uw fysieke winkel te Genk. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering op 20/03/2025 zou plaatsvinden zoals afgesproken in de winkel met uw verkoper. Op 13/03/2025 kreeg ik per email een bevestiging van de volledige levering op de overeengekomen datum. Op 18/03/2025 worden wij echter per telefoon en per mail ingelicht dat het hoofdbord niet geleverd kon worden op 20/03/2025. Op 20/03/2025 werd een gedeelte van het bestelde product geleverd. Het hoofdbord zou op 22/04/2025 pas geleverd kunnen worden. Op 14/04/2025 wordt de levering van het hoofdbord per mail bevestigd voor 22/04/2025. Deze levering werd echter opnieuw uitgesteld. Deze keer naar 21/05/2025. Dit werd ons via voicemail en email gemeld op 16/04/2025. Op 19/04/2025 nam ik contact op met uw klantenservice via telefoon om de reden van uitstel na te vragen en een compensatie te vragen. Zij konden mij uiteindelijk enkel een textielbon bezorgen ter waarde van 25,00 euro. Aangezien dit zou betekenen dat ik zelf voor diesel of verzendkosten moet betalen bij gebruik van die bon en helemaal geen textiel nodig heb, begrijpt u dat dit geen oplossing of compensatie voor mij betekent. Ik zou binnen de week opgebeld worden door een medewerker van second line. Tot op heden, 26/04/2025, heb ik nog geen email noch telefoon van jullie hierover gekregen. Deze vertraging en manier van communiceren heeft mij als aanstaande moeder met autisme die ook mantelzorger is, ernstige schade berokkend. Ik moest elke keer opnieuw onze planning aanpassen ookal werd er 2 dagen voor de wijziging een bevestiging van levering verstuurd. Ik moest telefonisch contact opnemen, wat voor mij erg moeilijk is. Ik blijf ook met de vraag of ik in mei 2025 daadwerkelijk mijn hoofdbord ga ontvangen. Zelfs als ik in mei hiervan per mail bevestiging krijg, kan ik nog steeds niet zeker zijn van de leveringsdatum gezien voorgaande. Dit is niet vanzelfsprekend in mijn situatie en zorgde reeds voor een hoop bijkomende stress en geregel. Dit kan ik absoluut missen. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 75 euro wordt geraamd. Dit bedrag zal afgehouden worden van het nog te betalen bedrag van 400,00 euro (kostprijs hoofdbord). Indien de levering van het hoofdbord opnieuw uitgesteld wordt, verwacht ik per bijkomende maand 50 euro korting. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging

Berichten (1)

BeterBed.be

Naar: J. V.

08/05/2025

Beste heer/mevrouw Akharroub, Zojuist hebben wij geprobeerd om telefonisch met u in contact te komen om uw klacht te bespreken. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Graag willen wij bevestigen dat wij een compensatie van € 50,- voor u verwerkt hebben. Het openstaand bedrag is hiermee verlaagd naar € 350,- Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog vragen? Kijk dan bij veel gestelde vragen op onze website of neem contact op met onze Customer Service. Wij zijn telefonisch bereikbaar via telefoonnummer 0413- 33 88 00 op maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 17.00 uur en op zaterdag tussen 08:30 17.00 uur. Met vriendelijke groet, Customer Service Beter Bed ref:!00D0N01OErY.!500P90QVdxR:ref --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 26-04-2025 04:15 Aan: klantenservice@beterbed.nl Onderwerp: Herhaaldelijk uitstel van levering LET OP: Deze e-mail is afkomstig van buiten de organisatie. Klik niet op links of open geen bijlagen, tenzij u de afzender herkent en zeker weet dat de inhoud veilig is. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This message has been scanned for malware by Forcepoint. www.forcepoint.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform