Beste,op 28/09/2020 deden wij via Sack een opstartaanvraag voor de eerste indienstname van onze warmtepomp.Die dag zelf hebben wij reeds een datum verkregen via mail wanneer de technieker zou langskomen om de opstart in orde te brengen, dit zou 13/10/2020 zijn. Een beetje spijtig daar wij het weekend van 10/10/2020 al moesten verhuizen naar onze nieuwbouw, maar helemaal niet onoverkomelijk.Op de afgesproken dag is de technieker langs geweest, bleek dat er door de firma Geotherma niet genoeg druk op de leidingen werd gezet waardoor de technieker de warmtepomp niet kon aansluiten. Technieker stelde ons voor om een nieuwe afspraak te maken, dat was tenslotte maar een kwestie van een 2 à 3-tal dagen dat dit ging duren.Een nieuwe afspraak werd gemaakt voor 29/10/2020, vroeger kon niet . Deze werd de dag zelf geannuleerd wegens ziekte van de technieker. Wij hebben zelf moeten inbellen voor weer een nieuwe afspraak die ook weer niet vroeger kon dan 5/11/2020. Die dag stond de technieker blijkbaar bij onze buren. Dat is een leegstaande nieuwbouw, zonder huisnummer, waar de leidingen zelfs nog niet liggen. Hij heeft zelfs de moeite niet genomen om naar de huisnummers te kijken. Hij heeft wel mijn man gebeld maar mijn man kan door zijn beroep niet altijd oppakken en ik zat hier thuis te wachten. Dus we krijgen een bericht dat we terug contact moeten opnemen voor een nieuwe afspraak. We hebben ons boos gemaakt en gezegd dat dit echt niet kan, maar een afspraak vroeger dan 19/11/2020 was onmogelijk.Op 18/11/2020 krijgen we nog een bevestigings-sms voor de afspraak van de dag erna, op 19/11/2020 in de voormiddag krijgen we een sms dat door onvoorziene omstandigheden de technieker vandaag niet kan komen, we moeten opnieuw een nieuwe afspraak maken. Dichtstbijzijnde mogelijkheid is 1/12/2020.Ondertussen wonen we hier al anderhalve maand zonder warm water, zonder verwarming, met 2 kleine kinderen van 2 en 4 jaar oud. Ik kan u ook verzekeren dat het niet evident is tijdens deze Coronatijden om met heel je gezin ergens anders te gaan douchen. Ikzelf heb verplicht thuiswerk, de hele dag aan de pc in de kou, zeer aangenaam moet ik zeggen. Eén van onze dochters is ondertussen ziek geworden omdat het hier altijd zo koud is. Wij werken met waterkokertjes om toch een beetje warm water te hebben om onze kinderen te wassen. Wij hebben een immens bedrag uitgegeven voor deze verwarmingsketel, het zou heel fijn zijn als dat ding ook zou werken!Ik ben niet te spreken over de service van Vaillant. Jullie komen ook elke keer terug op het feit dat de eerste keer het jullie fout niet was dat de opstart niet kon doorgaan, dat is waar, maar het is evenmin onze fout. Maar over de 3 afspraken erna wordt niet veel gezegd of verontschuldigd. Ondertussen heeft Sack ook al contact met jullie opgenomen om hun misnoegdheid hierover te uiten, maar zelfs dit kan blijkbaar niet helpen.Ik vraag me af hoe moeilijk het kan zijn om dit in orde te brengen. Ik zou dan toch een beetje rekening houden met klantvriendelijkheid en met de geschiedenis van dit dossier en toch tenminste een kleine effort doen om de klant verder te helpen. Een planning aanpassen is niet onoverkomelijk en al zeker niet onmogelijk mits een klein beetje goede wil. Maar na het telefoontje met één van jullie medewerksters die redelijk bitsig mijn man te woord heeft gestaan, vermoed ik dat de klant niet op de eerste plaats staat bij jullie. Dus daarom vraag ik opnieuw graag dringend nazicht van ons dossier en hoop ik dat jullie toch op de één of andere manier de ernst en de menselijkheid hiervan kunnen inzien en onze warmtepomp ASAP komen opstarten.Alvast bedankt