Beste, in november 2020 kocht ik een Iphone XR 128Gb als nieuw.Ik verwachtte een toestel dat goed zou werken. Ik kreeg dit van mijn vriend met nieuwjaar, toen was de tijd om kosteloos mijn aankoop te annuleren reeds verstreken, helaas.De micro van mijn toestel heeft nog niet deftig gefunctioneerd. Hij is hiervoor al in herstelling geweest in februari, toen was er ook een kras op het scherm. Dat scherm werd toen vervangen maar de micro doet het nog steeds niet hoe het moet. Wanneer ik bel met speaker of met bluetooth headphones lukt het wel goed om mij te verstaan, maar als ik gewoon de telefoon opneem en in de micro praat, verstaat men mij niet. Ik klink precies van kilometers ver en dikwijls met een robotstem, zo wordt me verteld.Ondertussen is de software van mijn camera al een keer of 3 gecrasht en heb ik mijn telefoon moeten resetten. De laatste keer is dit slecht uitgedraaid, aangezien ik geen reservekopie kon maken (hoewel mijn gegevens max 4,4Gb in beslag nemen en ik normaal 5Gb beschikbaar heb) ik ben nu dus alles kwijt!Af en toe laadt de telefoon ook niet op, hoewel er een tekentje staat dat hij aan het opladen is en met een originele oplader wordt gewerkt. Meestal wel, het ligt niet aan de kabel, want met identiek dezelfde kabel wordt dan wel goed opgeladen nadien. De vorige keer kostte het mij al €17 om de telefoon terug naar jullie te sturen voor herstelling, ik hoopte dat hiermee de klus geklaard zou zijn, maar ik blijf problemen ondervinden. Graag zo spoedig mogelijk een reactie!Wat een super leuke ervaring zou moeten geweest zijn, een (zo goed als nieuwe) Iphone werd iets helemaal anders. Ik koos speciaal voor de 5* als nieuw om geen problemen te hebben, maar het houdt niet op. Straks is mijn telefoon meer in herstelling dan dat ik hem kan gebruiken. En bij elke overdracht ben ik ergens wel iets van gegevens kwijt! Ben de conversaties in messenger, whats app enzo van de laatste 2 maanden kwijt. Daar staat heel veel info in. NIET LEUK!!!!In mei stuurde ik het nogmaals op met bovenstaande melding van de klachten. Ik kreeg mijn toestel na 1 week terug nu MET kras op het scherm, die er voordien niet op zat en de microfoon werkt nog steeds niet naar behoren. Nu kan ik ook mijn foto's niet meer met mijn kabel overzetten naar mijn laptop. Ik ben niet van plan om mijn telefoon nog een 3de keer op eigen kosten op te sturen om dat weer een defect toestel teruggestuurd te krijgen. Graag een definitieve oplossing nu, want jullie 2 jaar garantie is zo niets waard als je steeds mankerende toestellen blijft terugsturen! Met vriendelijke groet,Daniëlle Pirenne