Terug

Herhaaldelijk lastig gevallen door Bofrost

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Bofrost Benelux

07/02/2020

Beste,Sinds kort worden wij herhaaldelijk lastig gevallen door Bofrost. Ik heb reeds verschillende malen telefonisch gemeld dat ik niet meer wens gebeld te worden. Hiervoor ook een mail gestuurd, en bevestigd gekregen dat alles geschrapt is. Ook via facebook nog een melding gemaakt. En nog worden wij herhaaldelijk gebeld. Dit was woensdag 5 februari opnieuw het geval. In het kader van GDPR heb ik ten eerste nooit toestemming gegeven om me op enige manier te contacteren, en zijn ze verplicht om mijn gegevens te wissen als de klant dit uitdrukkelijk en meerdere malen vraagt. Graag een oplossing, want hun facebookpagina staat vol met gelijkaardige klachten. Alvast bedankt. Mvg Evelien Vanhauttegem


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform