Jonathan (Juntoo)
11 jun 2025 10:38 CEST
Geachte,
Bedankt om hiervoor contact met ons op te nemen. Het spijt ons te vernemen dat er onduidelijkheid is omtrent de levertermijn van de bestellingen die je bij ons hebt geplaatst. Dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn.
Ik heb jouw order er even bij genomen stel inderdaad vast dat de artikelen die je hebt besteld, op maat gemaakt worden. Dit betekent dat er geen actieve voorraad is. Indien een artikel niet op stock is bij ons, wordt een indicatieve levertermijn gecommuniceerd. Dit betekent dat jouw order eerder of later geleverd kan worden, afhankelijk van de snelheid qua productie transport.
Uiteraard doen we het nodige om zo transparant mogelijk te communiceren. De levertermijn is inderdaad afhankelijk van welk artikel je op de website raadpleegt. Het is ook afhankelijk wélk artikel juist vertraging heeft. Indien 1 artikel op jouw volledige order nog in productie is bij de fabrikant, wordt het volledige order als het ware gereserveerd tot alle artikelen bij ons in het magazijn zijn gearriveerd.
Op dat ogenblik ontvang je automatisch een e-mail waarin je wordt uitgenodigd om een effectieve leverdatum te kiezen. De indicatieve datum is dus helaas geen effectieve datum, al doen we natuurlijk al het nodige om jouw artikelen zo snel mogelijk tot bij jou te krijgen.
Ik contacteer jou persoonlijk om je op de hoogte te brengen over jouw orders, zodat je voldoende geïnformeerd bent. Wat betreft de compensatie, zullen we kijken wat we voor jou kunnen doen dit ook aan jou persoonlijk laten weten.
Hopend je hiermee enigszins van dienst te zijn je voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Jonathan
Customer Care
Juntoo
Klachten
29 mei 2025 16:31 CEST
Met vriendelijke groeten,
Customer care
Juntoo
09/298 10 50 www.juntoo.be
Dit e-mailbericht is een service van Juntoo. Mogelijk gemaakt door
Zendesk [4YDD5W-L5D3W]