Terug

Herhaaldelijk klacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. V.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

29/05/2025

Geachte heer/mevrouw, Ik neem contact met u op in verband met mijn bestellingen met referenties 228488091 (geplaatst op 14/02/25) en 230239070 (geplaatst op 26/02/25). Ondanks herhaalde pogingen om via jullie klantenservice duidelijkheid te krijgen over de status van deze bestellingen, ben ik tot op heden niet verder geholpen. Intussen zijn we 16 weken verder, en ik heb geen enkele communicatie ontvangen met betrekking tot een concrete leverdatum. Bij mijn vorige klacht werd aangegeven dat de levertijd 16 weken bedraagt, omdat jullie niet met stockproducten zouden werken. Dit was nooit aangegeven en wanneer ik de producten vandaag opnieuw bekijk op jullie website, wordt daar een levertijd van slechts 1 tot 8 weken vermeld. Dit schept verwarring en ondermijnt mijn vertrouwen in de verstrekte informatie. Aangezien ik nog steeds op de levering wacht, verblijf ik in een half leeg appartement. Bovendien zal ik de ladderlift die ik eerder reeds heb ingepland, opnieuw moeten inschakelen, met extra kosten die volledig voor mijn rekening zijn – kosten die ik anders had kunnen vermijden indien de levering correct was verlopen. Ik verzoek u dan ook met aandrang om met spoed duidelijkheid te verschaffen over de status van mijn bestelling en mij een realistische en definitieve leverdatum te bezorgen. Daarnaast verwacht ik dat jullie een passende compensatie overwegen voor de geleden hinder en bijkomende kosten. Ik kijk uit naar uw snelle en serieuze reactie. Met vriendelijke groet, Jeroen

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 05 juni 2025

Juntoo (Overstock Home)

Naar: J. V.

11/06/2025

Jonathan (Juntoo) 11 jun 2025 10:38 CEST Geachte, Bedankt om hiervoor contact met ons op te nemen. Het spijt ons te vernemen dat er onduidelijkheid is omtrent de levertermijn van de bestellingen die je bij ons hebt geplaatst. Dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn. Ik heb jouw order er even bij genomen stel inderdaad vast dat de artikelen die je hebt besteld, op maat gemaakt worden. Dit betekent dat er geen actieve voorraad is. Indien een artikel niet op stock is bij ons, wordt een indicatieve levertermijn gecommuniceerd. Dit betekent dat jouw order eerder of later geleverd kan worden, afhankelijk van de snelheid qua productie transport. Uiteraard doen we het nodige om zo transparant mogelijk te communiceren. De levertermijn is inderdaad afhankelijk van welk artikel je op de website raadpleegt. Het is ook afhankelijk wélk artikel juist vertraging heeft. Indien 1 artikel op jouw volledige order nog in productie is bij de fabrikant, wordt het volledige order als het ware gereserveerd tot alle artikelen bij ons in het magazijn zijn gearriveerd. Op dat ogenblik ontvang je automatisch een e-mail waarin je wordt uitgenodigd om een effectieve leverdatum te kiezen. De indicatieve datum is dus helaas geen effectieve datum, al doen we natuurlijk al het nodige om jouw artikelen zo snel mogelijk tot bij jou te krijgen. Ik contacteer jou persoonlijk om je op de hoogte te brengen over jouw orders, zodat je voldoende geïnformeerd bent. Wat betreft de compensatie, zullen we kijken wat we voor jou kunnen doen dit ook aan jou persoonlijk laten weten. Hopend je hiermee enigszins van dienst te zijn je voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Jonathan Customer Care Juntoo Klachten 29 mei 2025 16:31 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Met vriendelijke groeten, Customer care Juntoo 09/298 10 50 www.juntoo.be Dit e-mailbericht is een service van Juntoo. Mogelijk gemaakt door Zendesk [4YDD5W-L5D3W]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform