Terug

Herhaald schermdefect en onterechte garantieweigering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

A. M.

Naar: Lenovo Belgium

19/03/2025

Beste Deze klacht betreft de geweigerde reparatie van een apparaat door Lenovo, ondanks een eerdere reparatie voor hetzelfde defect. 1. Eerste defect: Binnen de garantieperiode traden er witte strepen op het scherm op. Lenovo repareerde dit probleem correct 2. Tweede defect: Deed hetzelfde probleem zich opnieuw voor, nog steeds binnen de garantie. Na inspectie (van een foto van het scherm) beweert Lenovo nu dat onoordeelkundig gebruik de oorzaak is, en weigert de garantie. Mijn bezwaren: - Er is geen sprake van fysieke schade of misbruik. De laptop wordt uitsluitend normaal en voorzichtig gebruikt. - Een identiek defect binnen korte tijd wijst op een onderliggend fabricageprobleem niet op gebruikersschade. - Lenovo heeft geen concreet bewijs geleverd dat ik verantwoordelijk ben voor de schade. De klacht gaat alleen over het beeldscherm, niet de toetsen.

Bemiddeling door Testaankoop 03 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform