Terug

Herfinanciering Cetelem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. R.

Naar: Cetelem

12/10/2023

Beste, Ik deed bij Cetelem een herfinanciering van mijn autolening. Door een scheiding moet deze op mijn naam komen aangezien mijn ex-partner anders geen hypothecaire lening kan aangaan door te veel lopende leningen.Ik heb hiervoor al weken aan een stuk proberen bellen om dit in orde krijgen. Ik heb ondertussen een contract online moeten tekenen nu probeer ik al dagen deze dienst te bereiken maar zonder resultaat. Gisteren 4u aan de lijn gehangen maar geen gehoor. Meerder mails gestuurd maar geen reactie op mijn vraag.Met vriendelijke groeten

Berichten (2)

Cetelem

Naar: S. R.

13/10/2023

GeachteWij hebben uw klacht goed ontvangen.De collega's van de betalingsdienst hebben uw dossier gisteren behandeld.Hierbij ontbrak een nominatief bankuittreksel met de storting van het kinderbijslag.Ondertussen mochten wij dit document ontvangen, waarvoor dank.Ik heb uw dossier net behandeld en het nodigen gedaan.Onze excuses voor de lange wachttijden en het ongemak.Alvast bedanktFijn weekend.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,Kind regards,Priscillia STEENHAUTB2C Onboarding OfficerOff on WednesdayMontagne du Parc 8C b3 - 1000 BruxellesWarandeberg 8C b3 - 1000 Brussel__________________Please consider the environment before printingThis message and any attachments (the message) is intended solely for the intended addressees and is confidential.If you receive this message in error, or are not the intended recipient(s), please delete it and any copies from your systems and immediately notifythe sender. Any unauthorized view, use that does not comply with its purpose, dissemination or disclosure, either whole or partial, is prohibited. Since the internetcannot guarantee the integrity of this message which may not be reliable, BNP PARIBAS(and its subsidiaries) shall not be liable for the message if modified, changed or falsified.Do not print this message unless it is necessary, consider the environment

Cetelem

Naar: S. R.

13/10/2023

Beste,Bedankt.Ik kreeg onderstaande mail:Beste Mevrouw RAMSDAM,Goed nieuws !Wij kunnen u meedelen dat uw dossier volledig is.Het gevraagde bedrag zal binnen 48 uur op uw bankrekening worden gestort, zodat u nu de plannen kunt uitvoeren die u ter harte gaan en die u al zo lang hebt uitgesteld.Wij danken u voor uw vertrouwen en staan verder voor u klaar op +32 (0) 2/508.02.05, van maandag tot vrijdag van 9 u tot 17 u.Met vriendelijke groet,Uw KlantendienstWaarom zal dit geld naar mij gestort worden als dit over een herfinanciering gaat? De vorige lening liep ook via jullie dus lossen jullie die dan niet aan jullie zelf af?Met vriendelijke groetenSanne RamsdamVan: DIRECT mycredit@cetelem.beVerzonden: vrijdag 13 oktober 2023 12:25Aan: 'sanne.ramsdam@hotmail.com' sanne.ramsdam@hotmail.comCC: 'klachtenbox@test-aankoop.be' klachtenbox@test-aankoop.beOnderwerp: RE: [EXTERNAL] Klacht - Herfinanciering Cetelem - (CPTBE01895068-76)GeachteWij hebben uw klacht goed ontvangen.De collega’s van de betalingsdienst hebben uw dossier gisteren behandeld.Hierbij ontbrak een nominatief bankuittreksel met de storting van het kinderbijslag.Ondertussen mochten wij dit document ontvangen, waarvoor dank.Ik heb uw dossier net behandeld en het nodigen gedaan.Onze excuses voor de lange wachttijden en het ongemak.Alvast bedanktFijn weekend.Met vriendelijke groeten,Bien à vous,Kind regards,Priscillia STEENHAUTB2C Onboarding OfficerOff on WednesdayMontagne du Parc 8C b3 – 1000 BruxellesWarandeberg 8C b3 – 1000 Brussel__________________Please consider the environment before printingThis message and any attachments (the message) is intended solely for the intended addressees and is confidential.If you receive this message in error, or are not the intended recipient(s), please delete it and any copies from your systems and immediately notifythe sender. Any unauthorized view, use that does not comply with its purpose, dissemination or disclosure, either whole or partial, is prohibited. Since the internetcannot guarantee the integrity of this message which may not be reliable, BNP PARIBAS(and its subsidiaries) shall not be liable for the message if modified, changed or falsified.Do not print this message unless it is necessary, consider the environment


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform