Terug

herberekening facturen naar indienstname zonnepanelen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. S.

Naar: Engie

09/01/2024

Beste, in november werd er een verrekening gedaan van onze facturen nadat de aanmelding van onze zonnepanelen bij fluvius was goedgekeurd. Hierdoor werd factuur 708811469310 vervangen door factuur 709131447109 met als resultaat een tegoed van -40,91. De oorspronkelijke factuur werd door ons betaald op 02/11/2023 maar toch blijft Engie ons ingebreke stellen voor de oorspronkelijke factuur. Hetzelfde voor factuur 708811469312 , deze werd vervangen door factuur 709851949517 wat resulteert in een tegoed van -14.45€ voor ons aangezien de oorspronkelijke factuur van 160.92€ door ons betaald werd op 04/12 na telefonisch contact met Engie. Voor beide bedragen van 160.92€ + 233.24€ blijft men ons ingebreke stellen en hebben ze ondertussen ook nog ons lopend betaalplan stopgezet omdat wij deze bedragen niet betalen. Wij hebben ons betaalplan (afkomstig van energiecrisis) steeds netjes gevolg. We zijn nu reeds meerder chats verder en tot op heden 09/01/2024 werd er nog steegs geen rechtzetting gedaan enkel dreigmails...wij zijn ten einde raad aangezien er niets gedaan wordt met onze chats maar ook via formulier hebben we klacht ingediend met nummer 009269630656.

Berichten (3)

Engie

Naar: F. S.

09/01/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 9 janvier 2024 11:55À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - herberekening facturen naar indienstname zonnepanelen - (CPTBE01949262-47)Klacht - herberekening facturen naar indienstname zonnepanelen - (CPTBE01949262-47) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

F. S.

Naar: Engie

18/01/2024

Beste, desondanks onze vraag tot rechtzetting facturatie sinds eind november 2023 en tussenkomst via testaankoop krijgen wij geen antwoord of rechtzetting. Indien wij binnen de 5 dagen geen reactie ontvangen zullen wij genoodzaakt zijn juridische stappen te ondernemen.

Engie

Naar: F. S.

06/02/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform