Terug

help asap

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: VINTED

30/01/2024

Ik wil mijn klantennummer weten van vinted zodat ik mijn klacht beter kan staven maar doordat ik ben geblokkeerd kan ik niets meer zien en terugvinden kan iemand me helpen.En jullie zijn zo enorm traag met mijn klacht het duurt al een maand.Ik wil geen berichten meer ontvangen die automatisch gegenereerd zijn.

Berichten (14)

VINTED

Naar: T. D.

30/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: T. D.

30/01/2024

Hallo liebes Mitglied,vielen Dank fa¼r deine Nachricht und entschuldige bitte fa¼r die Unannehmlichkeiten. 😞Ka¶nntest du uns bitte weitere Information zu diesem Problem mitteilen, dann ka¶nnen wir einen besseren aœberblick a¼ber diese Situation haben.Bitte antworte innerhalb von 24 Stunden, damit wir dir bei der La¶sung dieses Problems weiterhelfen ka¶nnen. Wenn wir innerhalb der angegebenen Frist keine Antwort von dir erhalten, werden wir den Fall abschlieaŸen. 🌸Mit freundlichen Gra¼aŸenAlberta 🍒 Vinted Team

T. D.

Naar: VINTED

30/01/2024

BesteMijn account Louiske42 is geblokkeerd en ik krijg altijd hetzelfde antwoord maar heb nooit een waarschuwing gehad dus hoe weet ik als ik iets overtreed ennn ik kan toch verbeteren.

VINTED

Naar: T. D.

30/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: T. D.

31/01/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

T. D.

Naar: VINTED

31/01/2024

BesteDIT ZEGGEN JULLIE DE HELE TIJD IK BEN HET KOTSBEU.

VINTED

Naar: T. D.

31/01/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: T. D.

31/01/2024

Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Borys Team Vinted

VINTED

Naar: T. D.

02/02/2024

Hi,du hast vor kurzem unseren Kundenservice kontaktiert.Wie zufrieden warst du mit unserem Team: s:www.vinted.de/hcf/65478602/1707340226/ad4b4572d6cabd4aeb18c79c06ab04daDein Feedback ist der einzige Weg, um unsere Performance zu verbessern, also bitte sei ehrlich.Dein Vinted-Team

T. D.

Naar: VINTED

02/02/2024

klantendienst verdient een 0 op 10 en dan ben ik nog vriendelijk

VINTED

Naar: T. D.

02/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted

VINTED

Naar: T. D.

03/02/2024

Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team

T. D.

Naar: VINTED

03/02/2024

WE ZIJN HIERMEE BEZIG JA MAAR HOELANGGGGGGGGGGGGGG

VINTED

Naar: T. D.

03/02/2024

Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform