Terug

Hellofresh

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: Hello Fresh

30/08/2023

BesteIk ben al 3 jaar trouwe klant bij Hellofresh en steeds zeer tevreden geweest. Altijd correcte leveringen en producten. Maar de laatste maanden/ weken gaat de inhoud van de boxen achteruit zonder het aan te kondigen. Ik bestel zo goed als wekelijks een box voor 3 gerechten voor 1 persoon. De hoeveelheid minderd zienderogen, waar je vroeger altijd wat over hebt, heb je nu amper net voldoende. Aardappelen om puree te maken 2 patatjes, gerecht met balletjes: 2 mini balletjes, om enkele voorbeelden aan te geven. Heel jammer voor de prijs die je betaalt, is al duurder maar super handig maar voor een situatie met een drukke job. De app laat het niet toe om gemakkelijk een klacht in te doen, vandaar mijn inzending hier.Hopende hier een reactie op te krijgen van hello fresh zelf.Vriendelijke groetenCeline Bastien

Berichten (2)

Hello Fresh

Naar: C. B.

30/08/2023

Hello Celine,Wat vervelend om te horen dat je dit zo ervaart, excuses hiervoor! Deportiegrootten van onze maaltijden worden gebaseerd op de Richtlijnen GoedeVoeding van de Gezondheidsraad. Dit houdt in ca. 100 g vis, vlees ofvervanging, ca. 150-200 gram groente en een koolhydraat product.We snappen uiteraard dat niet iedereen dezelfde behoeften heeft.Ik heb je feedback betreft de portiegrootten doorgegeven aan mijn collega'svan het receptenteam.Groet,Bente van HelloFreshOn Wed, Aug 30, 2023 at 7:03'¯PM

Hello Fresh

Naar: C. B.

30/08/2023

Hello Celine,Wat vervelend om te horen dat je dit zo ervaart, excuses hiervoor! Deportiegrootten van onze maaltijden worden gebaseerd op de Richtlijnen GoedeVoeding van de Gezondheidsraad. Dit houdt in ca. 100 g vis, vlees ofvervanging, ca. 150-200 gram groente en een koolhydraat product.We snappen uiteraard dat niet iedereen dezelfde behoeften heeft.Ik heb je feedback betreft de portiegrootten doorgegeven aan mijn collega'svan het receptenteam.Groet,Bente van HelloFreshOn Wed, Aug 30, 2023 at 7:03'¯PM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform