Terug

HelloFresh lidmaatschap

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. S.

Naar: Hello Fresh

03/08/2020

Beste,Op 28/07 ontving mijn gezin op naam van mijn man een gratis HelloFresh box. Vandaag krijgen wij een mail dat wij morgen 04/8 opnieuw een box zullen ontvangen, echter betalend. Wij wensen echter geen box te ontvangen, hebben hier niet voor betaald en wensen deze levering af te zeggen en ons lidmaatschap met onmiddellijke ingang stop te zetten! Dit zijn wanpraktijken, mensen ongevraagd een lidmaatschap aansmeren. We hebben de levering van toekomstige boxen stopgezet via de website, maar de levering van morgen kunnen we niet stopzetten. Ik heb onmiddellijk de klantendienst gebeld, maar daar weigeren ze de levering te annuleren en dreigen ze met een boete als we de levering van 04/08 niet wensen te betalen.

Berichten (1)

I. S.

Naar: Hello Fresh

04/08/2020

Beste HelloFresh,Ik wacht nog steeds op een reactie! Ik heb al gemaild, gebeld, gewhatsappt met jullie klantendienst, maar het enige wat jullie willen is geld. Wij hebben helemaal geen menukeuze gemaakt voor die 2e box die op komst is en toch blijven jullie beweren dat wij een flexibel abonnement hebben. Ik wacht nog steeds op de annulering van die 2e box én van de betalingsverplichting daarvan!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform