Beste, ik werd aangesproken in Antwerpen door een verkoper van HelloFresh die vroeg of ik student was en me zei dat ze een speciale actie hadden voor studenten, namelijk dat de eerste box gratis zou zijn. Omdat dit het geval is en ik volgende bestellingen gemakkelijk zou kunnen opzeggen ben ik erop ingegaan. Ook omdat ik binnenkort op kot zou gaan en het misschien handig zou kunnen zijn dan.Dezelfde dag nog kreeg ik inderdaad de box met 3 maaltijden voor 2 personen geleverd. Omdat de gerechten nogal met veel saus waren heb ik de volgende bestellingen geannuleerd en dacht ik dat het hierbij afgerond was. Maar enkele dagen later ging er plots een bedrag van 32,99 euro van mijn rekening ten gunste van HelloFresh via domiciliering. Ik heb deze betaling kunnen weigeren en heb ook de domiciliering verwijderd. Ondertussen heb ik een aanmaning gekregen voor betaling per e-mail, maar ik vind nergens op de website een mogelijkheid om een klacht in te dienen.Nu heb ik een brief ontvangen waarin aanmaningskosten van 3 euro zijn bijgeteld en waarin ze dreigen van de openstaande factuur naar een incassobureau door te sturen. Ik heb een e-mail gestuurd naar klantendienst@hellofresh.be en naar privacy@hellofresh.be en kreeg een automatisch antwoord dat deze niet worden behandeld. Een klacht moet zogezegd online worden ingediend maar de opties zijn zo algemeen en uiteindelijk kon ik ergens een vraag intypen, maar ik kreeg alleen links die nergens naartoe leiden. Ik weet niet meer wat te doen en vraag daarom aan testaankoop van me te helpen. Ik ben een student en heb het financieel niet breed. Ik zou nooit akkoord geweest zijn om een box te laten leveren indien deze niet gratis was en voel me enorm bedrogen. Enn nu ook nog eens gefrustreerd omdat ik nergens een klacht kon indienen en ik wil dat die aanmaningen ophouden.De verkoopspraktijken zijn pure oplichterij.Dank om deze zaak op te nemen en ik hoop op een spoedig en positieve afloop.Vriendelijke groetenMaarten Decoster