Terug

Hello Fresh vraagt via incassobureau factuur te betalen voor box die nooit geleverd werd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Hello Fresh

18/01/2024

Beste,Ik bestelde in juli een laatste keer een box via Hello Fresh. Die box heeft men toen niet geleverd. Ik kreeg wel een factuur en later ook via incassobureau call to collect. Ik gaf via de app door dat de box niet werd geleverd, maar kreeg hierop geen reactie. Ik wil de factuur en de bijkomende kosten van het incassobureau uiteraard niet betalen. Ik kreeg nu volgende waarschuwingsmail:Amsterdam, 18/12/2023Geachte mevrouw Sarah Meys,Naar aanleiding van de door ons kantoor ingestelde incassovordering namens cliënte HelloFresh Benelux B.V. (Belgium), vragen wij uw aandacht voor het volgende. Middels ons laatste schrijven hebben wij u gewezen op de openstaande vordering. Desondanks hebben wij tot op heden nog steeds geen (volledige) betaling van u mogen ontvangen. Cliënte heeft ons verzocht u nog één maal in de gelegenheid te stellen de nog openstaande vordering (zonder tussenkomst van de Kantonrechter) te voldoen. Daartoe dient het totaalbedrag ad € 117,38 uiterlijk 25-12-2023 op onze bankrekening NL48ABNA0477453678 t.n.v. Call2Collect B.V. o.v.v. 20309621 te zijn bijgeschreven.Indien tijdige betaling op onze bankrekening wederom uitblijft, zijn wij helaas genoodzaakt uw dossier over te dragen aan onze juridische afdeling ter voorbereiding van de gerechtelijke procedure. Specificatie van de vordering:Omschrijving Datum Valuta BedragFactuur 229673638 30/07/2023 € 75,98Rente tot en met vandaag € 1,40Buitengerechtelijke incassokosten € 40,00Totaal te betalen € 117,38Voor vragen en/of opmerkingen kunt u ons tijdens kantooruren bereiken op +31(0)88-8897900 , via incasso@call2collect.nl of via Whatsapp op nummer +31(0)6 307 567 54. Vermeld bij uw reactie altijd dossiernummer: 20309621.Met vriendelijke groet,Call2Collect B.V.

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: S. M.

18/01/2024

Hello Sarah,Wat vervelend dat jouw box in eerste instantie niet werd geleverd en dat jehier wel betalingsherinneringen van ontvangt. Ik kijk graag even mee waarhet mis is gegaan zodat we dit op kunnen lossen. Je kan daarvoor contactopnemen via hellofresh.nl/contact-us.Groetjes,Bente van HelloFreshOn Thu, Jan 18, 2024 at 9:51'¯AM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform