Beste,Ik moest op 6/12 een levering ontvangen van Hello Fresh. Ik was echter niet thuis op het moment van levering.Ik heb dezelfde dag nog naar hun klantendienst gebeld om de levering the herplannen. Dit zou de volgende dag bij mijn ouders gebeuren omdat ik zelf op mijn werk zou zijn. Mijn moeder is hier de volgende dag heel de dag voor thuis gebleven, maar heeft geen deurbel gehoord. Nadat ik ook geen verdere informatie kreeg via de app heb ik hello fresh via hun chatbox op de website gecontacteerd. Daar werd mij verteld dat ze getracht hebben de box te leveren bij mijn moeder om 15u40, maar zij heeft niets gemerkt (en de bel is ongelooflijk luid). Toen ik vervolgens vroeg waarom ze niet bij de buren hebben geprobeerd vertelden ze mij dat ze dat verschillende keren hebben geprobeerd, maar dat er ook niemand open deed. De straat van mijn ouders is gevuld met verschillende zelfstandige winkels die open zijn tot 18u, ook in de 2 huizen vlak naast de deur. Dus ik geloof niet dat ze enige moeite hebben gedaan om dat te proberen. Ze zeiden echter dat ze niets konden doen en dat mijn box nar de voedselbank is gestuurd en ik mijn geld kwijt ben.