Terug

Heenvlucht geen check-in mogelijkheid - Retourvlucht geannuleerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: trip.com

30/10/2023

Beste, Ik wens klacht neer te leggen tegen Mytrip.com: - ik boekte er op 14/08/2023 nl. 4 tickets heenvlucht BRU - ALC (ordernr MFZZ7P) voor 312,99€ via Paypal betaald. - 4 tickets retourvlucht ALC - BRU (ordernr MG11VY) voor 644,33€ via Paypal betaald. Beide vluchten telkens met een tussenstop van 2u. Het was voor ons de enige mogelijkheid om betaalbare tickets aan te kopen. - Dit zou onze herfstvakantie (27/10 tem 5/11/2023) worden bij vrienden in de zon. Helaas door deze onbetrouwbare maatschappij niet!- Donderdag 26/10 proberen we online in te checken via MyTrip. Hun systeem geeft ‘Tickets in voorbereiding’ aan.- Vrijdag 27/10 kunnen we nog niet online inchecken vermits hun systeem dan ‘Inchecken bij de luchtvaartmaatschappij’ aangeeft. Vervolgens staat er: Gelieve u 2u vooraf aan te melden op de luchthaven Charleroi om daar in te checken. - Check-in op de luchthaven kost ons 55€ per persoon per ticket extra… dus 210€ daar ter plaatse bij te betalen!- We proberen contact op te nemen bij MyTrip. Er is echt geen enkele mogelijkheid om hun te contacteren. - Bij ongewenste mails ontdekken we intussen nieuws over de geannuleerde retourvlucht op 5/11. - Radeloos sta je met je gezin op een luchthaven waar je onmenselijk wordt behandeld. Ikzelf 8 weken geleden geopereerd aan de voet. Een zoon met autisme. En ja, wij zijn nochtans een gemiddeld, normaal gezin! Zo onrechtvaardig behandeld worden. Je volledige reis die wegvalt! Dit is onbegrijpelijk. Dit is pure fraude en oplichting van gewone burgers. - De parking in Charleroi en huurwagen in Alicante ook vooraf via Paypal betaald. - Vrijdagavond laat stonden we dan van een kale reis uit Charleroi terug thuis…- De vergoeding van de betaalde boekingen nl. 957,32 zou hier heel erg op zijn plaats zijn. Ik hoop dat deze klacht ernstig genomen wordt en ik op jullie ondersteuning mag rekenen. Deze klacht wens ik dan ook publiekelijk te maken zodat anderen op hun hoede kunnen zijn om niet bij MyTrip te boeken. Met vriendelijke groeten, Katrien Standaert

Berichten (1)

K. S.

Naar: trip.com

26/11/2023

Beste,Tot op heden stuurde u nog geen enkele reactie?!We verwachten een eerlijk en duidelijk antwoord, ondersteuning en uiteraard ons betaalde bedrag terug! U zette een volledig gezin en hun vakantie voor schut. Onaanvaardbaar! Wachtend op een duidelijk antwoord,Katrien Standaert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform