Terug

Heel traag tot geen internet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Scarlet

18/08/2023

Na drie weken nog steeds heel traag tot geen internet. Aangezien jullie dit blijkbaar niet kunnen oplossen en ook weigeren om een technieker te sturen ga ik weigeren om ook nog maar één factuur te betalen.Ik betaal niet voor diensten die ik niet heb gekregen.Indien dit eerstdaags niet opgelost wordt ga ik op zoek naar een andere provider.Caroline

Berichten (2)

Scarlet

Naar: D. V.

21/08/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01857399-43 met als Scarlet referentie 16393166 in behandeling genomen.Er is een melding via de ombudsdienst binnengekomen. Dit zal via hun verder worden behandeld.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

Scarlet

Naar: D. V.

21/08/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01857399-43 met als Scarlet referentie 16393166 in behandeling genomen.Er is een melding via de ombudsdienst binnengekomen. Dit zal via hun verder worden behandeld.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform