Beste ik had sinds een tijdje problemen met mijn internet verbinding thuis, heb namelijk een grote woning dus ik dacht met een versterker het beter zal zijn . Ben langs een Orange shop gegaan afspraak genomen voor 13/12 hij zei tegen mij dat mijn modem te oud is en dat ze die ook zouden vervangen kosteloos. De technieker is gekomen en zei dat de kabel die op straat hangt (voor een deel in mijn voortuin wat privé eigendom is) die moet vervangen worden. We hebben een nieuwe laten aanspannen en gebeld naar orange om langs te komen . Wat ons gezegd is de technieker zal u zelf terugbellen maar niets meer gehoord van hen . Ik bel hen terug ze verbinden mij telkens door met een dienst op een onvriendelijke manier ‘‘mevrouw u zal opgebeld worden ‘’ !!!! Ik zeg hen wel ik loop sinds 13/12 met heel slechte internetverbinding thuis , neen ik moet wachten achter hun telefoon! Ben ondertussen naar diene Orange shop terug gegaan hij ziet een aanvraag die aan het verwerken is , dus nog een beetje wachten ?! Ik versta dat er feestdagen waren maar die duren toch geen 2 weken!!! Ik verwachte tenminste een telefoon voor een datum vast te leggen maar neen . Maar weeral niets gehoord van hen . Voor de derde keer terug naar de Orange shop gefrustreerd deze keer er moet een oplossing komen ik loop met zeer slechte internet thuis heb geen mobiel internet meer omdat ik ze telkens aan de kinderen heb gedeeld mijn man ook zelfde we waren heel de kerstvakantie allemaal thuis dus steld u voor !? Moet wel zeggen de Orange medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam waren . Deze keer belt hij terug naar de dienst en krijg een bericht met een dossier nummer en telefoonnummer . Maar ik moet hen bellen bel naar hen ze geven mij een afspraak voor 1 week later , ik zeg tegen hen sorry ik loop al sinds 3 weken met zeeer slechte internet kan het niet vroeger . Mevrouw ik plan u afspraak in voor volgende week donderdag bent u morgen en zaterdag thuis ? Ik antwoord van ja . Mevrouw ik zal noteren voor dat ze u toch vroeger komen oplossen . Super zei ik . Maar niemand komen opdagen. Ik ben voor niets maar niet thuis blijven wachten. Zaterdag middag bel ik naar hen sorry maar er ging iemand afkomen maar niets gezien of gehoord. Ik heb mijn verhaal 3 keer moeten herhalen !! Ze sturen van het ene naar het andere tenslotte een dame aan de lijn alles uitgelegd ze beweert tegen mij dat ze de dossier niet kan zien tis zaterdag de nodige dienst is niet aanwezig. Niet aanwezig versta ik maar dossier niet kunnen zien !!! Heb haar gevraagd om voor donderdag alstublieft mijn internet in orde te steken ik heb kinderen die naar middelbare school gaan en internet nodig hebben . En dat in heel ontevreden was over de werking van Orange ik versta dat er feestdagen waren maar gewoon om een afspraak te maken dat ik er zelfs achter moest lopen . Ze luistert gewoon pfff wat kan ze nog anders doen dan dat sorry hoor . En tenslotte zei ik zet mijn internet in orde maar ik heb die nu nodig maar zal toch kiezen voor een andere provider . Wat ik te krijge hoor van haar ?! Ik heb alles genoteerd maar omdat u zegt dat u een andere provider zal kiezen zullen dit niet met spoed willen doen . PARDONN zei ik je mag mijn niet bedreigen ik betaal voor iets dat niet in orde is sinds weken ik heb 3 gsm 1 thuis internet abonnement bij jullie lopen , ik ben tot nu toe kalm gebleven had er begrip voor maar ik zie dat jullie dit niet verdienen . En ze herhaalde dit 2 maal dus !!!Wat ik wel zei ik moet jullie bedreigen in feite !!Sorry ik heb jaren in de telemarketing gewerkt maar dit is geen manier om een klant gerust te stellen . Er is geen enkele reden om mij te bedreigen ik loop al weken met slechte internet ik moet achter hen bellen of naar een Orange shop gaan . Dit is geen werking Orange !!! Ik wil een oplossing voor mijn internet. Wat in daarna gaat doen is mijn probleem! Andere provider of niet !?!?!?!?! Los het zo vlug mogelijk op . Want ik heb echt geen geduld meer ????!!?!?!?