Terug

Heel erg ontdaan van orange hun klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: oranje.be

13/09/2022

Hoi, het gaat mij om het volgende.. Dit jaar we spreken over begin dit jaar zeg ik men abbonement (internet/TV) op bij orange..zogezegd zo gedaan , dus ik zeg op.. Eerste wat ze doen is alles opzeggen.. Dus inclusief gsm abbonment, ik zit bijna week zonder bereik.. Dan.. Omwille van verbouwen en drukke periodes.. Kom ik er niet aan toe de modem /decoder terug te zenden.. Weken verstrijken.. Ik krijg niks via mail of post.. Plots verdwijnt er 253.20 euro van men rekening.. Blijkbaar mogen ze dit zomaar van jouw rekening Halen zonder toestemming? Edit..ook zonder aanmaningen... Dus contacteer ik ombudsman.. Daar begint klanten dienst te goochelen met papier tjes... Dat ik idd 260 euro Moet betalen aan hun..keren we ff terug.. 253,20 is van men rekening geplunderd.. Maar bon ombudsman was dus niet geneigd me te helpen..dus aangezien ik correct wil zijn.. Multinationals moeten dat natuurlijk niet... Stuur ik de modem / decoder en zapper op.. (blijkbaar zijn zappers gratis, alleszins stond niet op de factuur die ze snel via mail verstuurd hebben na men contact met de ombudsman ) nu zijn we zes weken verder... En enige wat ik krijg is 60 euro te goed..jammer maar helaas wil ik dit hele bedrag terug op men rekening.. En niet verdoken in een te goed dat ik bij hun Moet op gebruiken... Want idd mijn band met orange is heel erg verzuurd op deze moment.. Dus Ben ik overgestapt.. Zonder iets van hun te goed te gebruiken.. Dus idd orange... Waar is men geld naar toe? Of ligt het miss ook aan de oorlog?

Berichten (3)

oranje.be

Naar: I. V.

14/09/2022

Beste,Gelieve uw klacht te richten tot Orange de provider van mobiele telefonie,internet en digitale TV.VZW Oranje is een organisatie voor mensen met een beperking.Met vriendelijke groeten,Op di 13 sep. 2022 om 18:42 schreef -- : Company logo]Joachim KeeremanStafmedewerker/Coa¶rdinatorOranje vzw - Oranje Jeugdwerk vzw - Oranje Toerisme vzwBrouwerijstraat 7 - 8340 SijseleTel. 050/341 341 - www.oranje.be - : Facebook]: -]Denk aan het milieu voor je deze mail uitprint -- : Company logo]Joachim KeeremanStafmedewerker/Coa¶rdinatorOranje vzw - Oranje Jeugdwerk vzw - Oranje Toerisme vzwBrouwerijstraat 7 - 8340 SijseleTel. 050/341 341 - www.oranje.be - : Facebook]: -]Denk aan het milieu voor je deze mail uitprint

I. V.

Naar: oranje.be

14/09/2022

Mijn excuses.. Was niet de bedoeling,Met vriendelijke groeten

oranje.be

Naar: I. V.

14/09/2022

Beste,Gelieve uw klacht te richten tot Orange de provider van mobiele telefonie,internet en digitale TV.VZW Oranje is een organisatie voor mensen met een beperking.Met vriendelijke groeten,Op wo 14 sep. 2022 om 10:06 schreef -- : Company logo]Joachim KeeremanStafmedewerker/Coa¶rdinatorOranje vzw - Oranje Jeugdwerk vzw - Oranje Toerisme vzwBrouwerijstraat 7 - 8340 SijseleTel. 050/341 341 - www.oranje.be - : Facebook]: -]Denk aan het milieu voor je deze mail uitprint -- : Company logo]Joachim KeeremanStafmedewerker/Coa¶rdinatorOranje vzw - Oranje Jeugdwerk vzw - Oranje Toerisme vzwBrouwerijstraat 7 - 8340 SijseleTel. 050/341 341 - www.oranje.be - : Facebook]: -]Denk aan het milieu voor je deze mail uitprint


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform