Terug

Hebben Dag Allemaal opgezegd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: DPD Belgium

28/12/2023

Tijdschrift Dag Allemaal opgezegd in oktober 2023.Reden: enkele tijdschriften niet gekregen.Hebben al vele malen telefonisch contact gehad en ze gaan het nakijken maar daar komt niks van , geen antwoord. Geen telefoon niks. Ze blijven maar sturen, ze lossen niks op. Op het einde nog een telefoon dat zeggen dat we een nieuw contract hebben . Dan met e-mail: 20/10/2023 Bevestiging stopzetting v/h abonnement.Op 21/10/2023 een mail : Je bevestiging van Dag Allemaal. Dat is iets dat niet kan.

Berichten (5)

DPD Belgium

Naar: J. V.

28/12/2023

Beste Jules,Bedankt voor het contacteren van DPD.Dit probleem moet u met hun opnemen.Wij zijn een transport bedrijf en leveren pakketten die we binnen krijgen.Ik wens u een fijne namiddag.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

J. V.

Naar: DPD Belgium

03/01/2024

Geachte,Sorry, ik heb mij vergist met één letter en dat is een D en het moest zijn DPG.Nogmaals sorry en mijn excuus.Met beleefde groetenVerhoeven Jules

DPD Belgium

Naar: J. V.

03/01/2024

Geachte heer/mevrouw,Hartelijk dank voor uw contact met DPD.Graag ontvangen wij meer informatie van u om deze klacht effectief af te handelen. Echter, wij betwijfelen of u wel bij het juiste adres bent. Wij zijn een koeriersbedrijf dat voorziet in de levering van pakketten. In uw bericht lezen wij iets over abonnementen opzeggen en dergelijke, en wij vragen ons af waar dit precies over gaat. De klachten die wij doorgaans ontvangen, hebben betrekking op de levering van pakketten.Graag wensen wij meer duidelijkheid van u over deze kwestie, zodat wij deze correct kunnen afhandelen. Bedankt voor uw medewerking en begrip in deze zaak.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,MountacirDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

J. V.

Naar: DPD Belgium

03/01/2024

Geachte,Ik heb mij vergist met DPD, het moest DPG media zijn. Wij hebben daar ons contract voor Dag Allemaal opgezegd. Maar zij blijven nog altijd opsturen met een overschrijving er bij.Eerst sturen ze een bevestiging dat het in orde is voor stopzetten tijdschrift. De volgende dag een nieuwe mail dat wij bedankt zijn voor een nieuw abonnement. Dus dat kan niet he, dit hebben wij nooit gewild.Met Beleefde groetenVerhoeven Jules

DPD Belgium

Naar: J. V.

04/01/2024

Beste Jules,Ik begrijp dat dit frustrerend is.Best misschien ook een aangetekende brief sturen voor opzegging.Ik hoop dat het voor u gauw in orde komt.Ik wens u een fijne dag.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform