Terug

heb goederen ontvangen die ik niet had besteld met een eis tot betaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

?. ?.

Naar: My Collections bv

08/10/2025

k wil verklaren dat ik ben opgelicht. In juni werd ik gebeld door een incassobureau. Ik weet niet hoe ze aan mijn persoonlijke gegevens kwamen. Ik zei meteen dat ik niet zo goed Nederlands spreek en vroeg of ze me de informatie per e-mail wilden sturen. Maar na een tijdje kreeg ik een cadeau thuis dat ik niet had besteld en waarvoor ik moest betalen. Ik betaalde niet en stuurde een e-mail naar info@mycollections.be, maar kreeg geen antwoord. Toen kreeg ik nog een brief van een vermeende deurwaarder. Toen besloot ik te betalen. Ik betaalde en dacht dat het voorbij was. Maar vandaag vond ik een nieuwe doos onder de deur die ik nooit had besteld, waarin werd gevraagd om te betalen en waarin stond dat ik nog meer pakketten zou ontva tvangen. Ik wil geen pakketten meer ontvangen van dit bedrijf en ik wil ze terugsturen! Maar er is geen retouradres.

Berichten (1)

My Collections bv

Naar: ?. ?.

09/10/2025

Geachte, Wij verwijzen naar uw onderstaande mail – code Wij hebben het abonnement van mevrouw Tsyfra (klant 411949) stopgezet. zij zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen. Wij annuleren factuur (2044028) Wij excuseren ons voor de loop van zaken. Wij hopen dat het probleem van mevrouw Tsyfra opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden. Met vriendelijke groet, Bien à vous, My Collections KlantenserviceService Clientèle My Collections Groeneweg 17 9320 Erembodegem T: 02 899 20 66 E: service@mycollections.com IBAN: BE85363105668406 Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 8 oktober 2025 19:45 Aan: service@mycollections.com Onderwerp: heb goederen ontvangen die ik niet had besteld met een eis tot betaling ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform