Geachte,
Wij verwijzen naar uw onderstaande mail – code
Wij hebben het abonnement van mevrouw Tsyfra (klant 411949) stopgezet.
zij zal in de toekomst geen zendingen meer ontvangen.
Wij annuleren factuur (2044028)
Wij excuseren ons voor de loop van zaken.
Wij hopen dat het probleem van mevrouw Tsyfra opgelost is en dat de klacht geannuleerd kan worden.
Met vriendelijke groet,
Bien à vous,
My Collections
KlantenserviceService Clientèle
My Collections
Groeneweg 17
9320 Erembodegem
T: 02 899 20 66
E: service@mycollections.com
IBAN: BE85363105668406
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: woensdag 8 oktober 2025 19:45
Aan: service@mycollections.com
Onderwerp: heb goederen ontvangen die ik niet had besteld met een eis tot betaling