Dit heb ik gestuurd naar LG supportBeste medewerk(st)er, Ik heb verleden jaar uw hulp gevraagd omtrent het aan/besturen van mijn Ziggo Next en Panasonic SA-BT200 via de AB van de OLED. Ik kreeg toen wel een antwoord, maar veel kon ik daar niet mee en heb er toen voor gekozen om deze optie in zijn geheel uit te zetten, ik kreeg het toen niet werkend. Zet ik nu de Next aan dan gaat de TV en de BD installatie ook aan en weer uit. Nu 3 updates op de TV verder heb ik het nogmaals geprobeerd, en alle opties op de TV aangaande Simplink aangezet, en bij het detecteren heeft de TV de Next en Panasonic gevonden. Alleen bij het aanzetten van de TV (alles stond uit op dat moment) ging 1 x de Panasonic ook aan, en kreeg ik een vraag of ik de SetupBox ook aan wilde zetten, die melding gaat overigens wel snel weg, dus je moet snel zijn. Daarna alles uit, althans, dat dacht ik, TV en BD gaan uit, SetupBox niet. Opnieuw alles weg en weer toegevoegd, zelfde resultaat, alleen kan ik nu wel de basis van de Next ook, zenders en geluid, was eerst niet, dus de zaak moet goed staan, maar als ik nu de TV aanzet gaat de BD niet aan en de ene keer krijg ik wel de vraag of de Next aan moet, andere keer weer niet. Dus ik hoop dat ik binnenkort nog een update krijg dat het nu (na anderhalf jaar) eindelijk werkt zoals het zou moeten. Hopelijk komen er ook meer mogelijkheden met externe apparaten, in de trend van, vraag niet, maar zet gewoon de Next aan ? Dit brengt mij op de 2e vraag Ik heb leuke zaken gelezen over WebOS 6.x, ga ik dat nog krijgen op mijn TV? Synology NAS Toen ik de TV kreeg ging het van een leien dakje met mijn DS214, als ik iets toevoegde over verwijderde was dat even later ook op de TV te zien. Nu duurt dit een aantal dagen, heb al contact gehad met Synology support en 2 taken toegevoegd, in de middag en avond die de mediabibliotheek her indexeren, helaas zonder resultaat. Mijn vermoeden is dan ook dat de LG niet goed 'kijkt' naar het aanbod en vertrouwt op een eigen cache of iets dergelijks, wat kunnen we hier aan doen ? Ik hoop stellig dat eea verholpen word, want ik verwacht wel iets meer van een TV die mij € 3449 heeft gekost...PS maar ik ben nog wel steeds erg tevreden over het sublieme beeld ea toeters en bellen hoor... Met vriendelijke groet, Leo Graper.