Terug

Harry Potter Experience gereserveerd en door Fever geannuleerd ter plaatse

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: Fever

06/01/2023

Wij hebben oorspronkelijk tickets gereserveerd voor de Harry Potter Experience op donderdag 29 december om 20u00. Ter plaatse aangekomen werd de wandeling geannuleerd wegens technische problemen. Wij kregen een voucher ter waarde van de oorspronkelijke tickets (152 EUR). We konden hiermee nieuwe tickets kopen maar moesten bijbetalen omdat de tickets ondertussen duurder geworden waren. We betaalden uiteindelijk 198 EUR ipv 152 om opnieuw te gaan op 6 januari. Ik heb een klacht gestuurd naar Fever om te vragen de tickets te kunnen verplaatsen aan dezelfde voorwaarden. Ik kreeg enkel de keuze om het verschil te betalen of mijn geld terug te vragen. Ticket nummers nieuwe datum: 36506837, 36506839, 36506838. Ik had verwacht de 46 EUR verschil niet te moeten betalen. Het is een zeer dure bedoening en ik zou oorspronkelijk nooit tickets hebben gereserveerd aan zulke prijs: 198 EUR voor 4 personen voor een eandeling van 1-2 uur.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform