Terug

Gsm wordt niet correct gerepareerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Orange Insurance

10/02/2022

Beste, bij deze verzekeringsmaatschappij een verzekering via orange en betaal maandelijks 12 euro.Mijn gsm was gevallen, bijgevolg was de achterkant van mijn gsm gebarsten, maar het grootste probleem was dat mijn mobiel netwerk amper nog werkte. Oproepen vallen uit, internet werkt erg traag of meestal niet, ... Het probleem ligt niet bij mijn provider, maar wel aan mijn gsm aangezien mijn mobiel netwerk op een andere gsm wel optimaal werkt, en dit probleem zich begon voor te doen na de val. Ik omschreef dit ook als grootste probleem bij het opsturen van mijn gsm. Ik kreeg mijn gsm terug, betaalde 50 euro bij ontvangst: achterkant vermaakt. Dit stond ook aangekruist bij het formulier die erbijzat. Over mijn netwerkproblemen stond er niets. Met goeie hoop startte ik mijn gsm op, er was niets veranderd aan mijn netwerkprobleem. Mijn gsm lag 10 minuten aan en viel alweer op 'enkel noodoproepen'. Gebeld en uitgelegd dat mijn gsm nog niet volledig gerepareerd was, en het prioritair probleem zich nog voordeed. Ik kreeg opnieuw een envelop toegestuurd en mocht hem opnieuw inzenden, ditmaal gratis. Slechts enkele dagen na het opzenden kreeg ik mijn gsm al terug, met een checklijst en de uitleg dat mijn gsm perfect werkte, dat hij een uur getest werd. Ze hadden er klaarblijkelijk, aangezien de snelheid van het terugzenden, NIETS aan veranderd. Op mijn mails volgt, na meermaals sturen, geen antwoord! Mijn gsm is bijgevolg niet meer bruikbaar. Ik kan niet op pad met een gsm die om de 5 stappen op enkel noodoproepen valt. Het internet werkt -als hij werkt -onbruikbaar traag. Ik vind het schandalig hoe ik maandelijks geld betaal en er niet eens een deftig onderhoud verricht worden gedaan, en al zeker dat mails genegeerd worden.

Berichten (4)

Orange Insurance

Naar: V. V.

14/02/2022

Beste mevrouw Van Gheluwe,We bevestigen goede ontvangst van uw aanvraag.Hierbij de caseload van uw dossier:14/01/2022 verklaring van schade ontvangen15/01/2022 dossier behandeld20/01/2022 toestel is in ontvangst genomen door de hersteldienst en hersteld. Deze is verzonden op 24/01/2022.26/01/2022 u verklaart een panne aan het toestel. Er is een nieuwe postpack naar u gestuurd. Het toestel is aangekomen bij de hersteldienst op 07/02/2022. Deze werd getest door de hersteldienst en het probleem dat u verklaard had heeft zich niet gereproduceerd. In bijlage de informatie van de hersteldienst.Uw aanvraag werd goed ontvangen door de hersteldienst, die deze opnieuw zal nakijken.Een postpack wordt u toegestuurd.Met vriendelijke groeten,Camelia

Orange Insurance

Naar: V. V.

14/02/2022

Beste mevrouw Van Gheluwe,We bevestigen goede ontvangst van uw aanvraag.Hierbij de caseload van uw dossier:14/01/2022 verklaring van schade ontvangen15/01/2022 dossier behandeld20/01/2022 toestel is in ontvangst genomen door de hersteldienst en hersteld. Deze is verzonden op 24/01/2022.26/01/2022 u verklaart een panne aan het toestel. Er is een nieuwe postpack naar u gestuurd. Het toestel is aangekomen bij de hersteldienst op 07/02/2022. Deze werd getest door de hersteldienst en het probleem dat u verklaard had heeft zich niet gereproduceerd. In bijlage de informatie van de hersteldienst.Uw aanvraag werd goed ontvangen door de hersteldienst, die deze opnieuw zal nakijken.Een postpack wordt u toegestuurd.Met vriendelijke groeten,Camelia

V. V.

Naar: Orange Insurance

23/02/2022

Éen week later en nog geen envelop ontvangen!!!!

Orange Insurance

Naar: V. V.

02/03/2022

Geachte mevrouw Van Gheluwe,We bevestigen goede ontvangst van uw aanvraag.Hierbij dehistoriekvan uw dossier:•14/01/2022schade-aangifteontvangen•15/01/2022 dossier behandeld door de dossierbeheerders•20/01/2022 toestel in ontvangst genomen door de hersteldienst enna herstelling naar u verzonden op 24 januari.•26/01/2022 Nieuwe schade-aangifte ontvangen. Er is een postpack naar u gestuurd.•07/02/2022 toestel aangekomen bij de hersteldienst.Hetwerd getest door de hersteldienst en het probleem dat u verklaard had heeft zich niet gereproduceerd.Alsbijlage kan uhet interventierapport terugvinden.Uw nieuwe aanvraag, waarbij u verklaart dat deze panne zich sporadischvoordoet en niet elk uur,werd goed ontvangen door de hersteldienst, die dit opnieuw zal nakijken.Een nieuwe postpack werd u toegestuurd op 15/02/2022.Met vriendelijke groeten,Camelia


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform