Beste,,Sinds december ben ik nu al bezig met dit dossier.Ik heb de volledig kapotte gsm nogmaals opgestuurd en heb nu een "nieuw" toestel gekregen.I phone 11 met 128GBDe helft van het geheugen die ik nodig heb en had op mn vorig toestel (265GB) , zeker niet nieuw, en met nog 89% batterijcapaciteit.Heel vreemd dat ik terug 50€ franchise moest betalen, deze had ik al eens betaald na het "reinigen" de eerste keer van de vorige telefoon.Aan de telefoon hadden ze me trouwens gezegd dat dit niet nog eens nodig was???Eigenlijk ben ik hier helemaal niet mee tevreden.Ik ben het beu , na 4 maanden bellen , mailen en opsturen (3keer) op zo n manier behandeld te worden.is het de strategie van verzekeringen om het mensen zodanig lastig te maken dat ze het opgeven misschien?Als consument ben je machteloos en hiervoor gaan we natuurlijk geen advocaat in de hand nemen.Een ontevreden klant.