Geachte,op 06 juni 2023 heb ik via de telenet website een nieuwe gsm besteld. een samsungS23+ die toen. prijs 1199 € maar daar ging 200€ promotie af en je kreeg er nog een tablet bij. de prijs die ik dus moest betalen was 999€ welke ik via mijn masterkaart heb over gescheven. Na 1 week had ik nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Ik heb toen jullie diensten gecontacteerd en die zeiden dat de bestelling binnen gekomen was maar nog niet verwerkt. Nog 1 week later teruggebeld en kreeg toen de melding dat er technische problemen waren met het verwerken van de bestellingen.Nog 1 week later teruggebeld en toen kreeg ik de melding dat door de problemen de bestelling niet zal geleverd worden maar dat mijn 999€ teruggestort zouden worden. Na opnieuw 1 week weer gebeld en kreeg toen het advies om niet meer te bellen maar via de WhatsApp de communiceren. Ben dit dan ook beginnen doen en wekelijks kreeg ik dezelfde boodschap terug. Dit was dat mijn dossier jammer genoeg nog in verwerking is. Ondertussen zijn we 3 maand verder en van de betaling/bestelling tot nu heb ik zowel geen toestel ontvangen of mijn geld terug gekregen. Vindt het ook zeer jammer dat ik steeds moet contact opnemen en dat er van Telenet uit 0 communicatie komt.dit zijn enkele reacties van de whatsapp communicatieIk heb het even voor je nagekeken en ik zie dat jouw dossier jammer genoeg nog in verwerking is. Onze collega's zullen hierover zo snel mogelijk contact met jou opnemen. Onze excuses voor het ongemak. GabyIk kan me voorstellen dat dit geen fijne situatie is, Kris. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling dat je zo lang op je toestel moet wachten. Ik heb navraag gedaan bij de afdeling die hier over gaat. Je wordt zo snel mogelijk op de hoogte gebracht. Of het toestel wordt geleverd, of je gaat het bedrag teruggestort krijgen op je bankrekeningnummer. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je verder nog andere vragen hebben, dan horen wij dit graag. SalouaDag SalouaBedankt voor je tussenkomst maar heb hier geen goed gevoel bij want krijg dit soort antwoorden al gedurende 3 maanden.Dat begrijp ik volkomen, Kris. Helaas kunnen we niet meer doen dan nog even afwachten. Dit wordt normaal gezien zo snel mogelijk opgepikt. Ik wil je dus vragen om nog even geduld te hebben. Je wordt zo snel mogelijk op de hoogte gebracht. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. SalouaDe personen die ik aan de telefoon of via de whatsApp heb gekregen waren altijd zeer vriendelijk maar ik wil dat dit probleem nu zeer snel wordt opgelost.MvgKris