Terug

GSM SIM ongeldig (invalid SIM) 2x

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. H.

Naar: Proximus

20/08/2020

Geachte, mijn SIM van mijn GSM 0479 082475 en smartphone 0472 063352 (beide Pay&Go) zijn 'ongeldig' geworden want Proximus heeft ze (ergens eind februari?) afgesloten. Na aandringen blijken ze die niet te kunnen her instellen want geschrapt, en dit zonder verwitiging. Mijn bel-tegoed en opgeslagen nummers ben ik blijkbaar kwijt. Men zegt dat ik in een shop beide kaartjes kan inruilen tegen nieuwe, maar ik wil gewoon mijn oude nummers, data en beltegoed behouden. Ik begrijp niet hoe Proximus dit zo maar doet. Ik ben 71jaar en gebruik die vrij weinig, maar heb die nodig om in noodgeval mensen te contacteren. Zo ben ik er immers deze week achtergekomen. Dit is ooit eens gebeurd 2 jaar geleden en toen heeft Testaankoop me kunnen helpen, waarvoor mijn gemeende dank. Er was zelfs een schadevergoeding voorzien (5euro/m korting over een jaar).Bedankt op voorhand.

Berichten (8)

Proximus

Naar: G. H.

26/08/2020

referentie CPTBE01015880-96Dag mevrouw ,Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,VoornaamHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOf bel ons gratis op 0800 22 800Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.DannyHet Proximus teamCUO-CFFKoning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselThis e-mail cannot be used for other purposes than Proximus business use. See more ons:www.proximus.be/maildisclaimerSensitivity: Internal Use Only

G. H.

Naar: Proximus

27/08/2020

Geachte Proximus,Men had me gemaild dat een zekere Danny contact zou opnemen (cf. supra). Uiteraard kan dit niet op mijn GSM of smartphone, wel op het vast nummer 023962929. Ik ben door omstandigheden niet altijd thuis. Vandaag (27/8) en morgen (28/8) zijn we er uitzonderlijk niet tijdens de dag, maar wel pas na 19u30. Kan men ons dan contacteren, of eventueel een bericht nalaten op de dito voicemail met een belnummer?Eigenlijk hoeft dit allemaal niet als men maar de SIM kaarten terug instelt zodat mijn GSM en smartphone met beltegoed terug werken. Ik heb er alle begrip voor dat dit misschien niet eenvoudig is, maar de beide GSM en smartphone, vormen een soort 'levenslijn' om hulp te in te roepen als mijn echtgenote of ik een probleem hebben. Gerard Hoorelbeke

Proximus

Naar: G. H.

27/08/2020

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192968551640]

G. H.

Naar: Proximus

30/08/2020

Geachte,we zijn 10 dagen verder en nog steeds is geen van beide GSMs operationeel wegens de door uw toedoen ongeldig gemaakte SIM kaarten. In uw standaard mail word ik telkens bedankt voor het vertrouwen in uw bedrijf maar dit is nu wel erg aan het slinken. Daarnaast heeft u ook - zo lang dit niet opgelost geraakt - 2 keer mijn Pay&Go tegoed afgenomen, en moet ik mijn familie verwittigen dat beide nummers voorlopig(?) inactief zijn..U zou mijn vertrouwen kunnen herstellen door dit zo snel mogelijk op te lossen. Laat me asap. iets weten.GH 30/8/2020

Proximus

Naar: G. H.

31/08/2020

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192968660271]

G. H.

Naar: Proximus

31/08/2020

Geachte,Ik moet ridderlijk toegeven dat de fout bij mij ligt of liever mijn kredietinstelling Mastercard.Bij nazicht blijkt dat er bij mijn aanvulling van het Pay&Go-tegoed iets is fout gelopen. Ik vind het nog steeds vreemd dat men afsluit zonder te verwittigen, en nog vreemder dat men die nummers niet terug kan instellen. Dat zou veel problemen vermijden. Maar nogmaals de excuses komen van mijn kant, en ik vind dat Proximus in de gegeven omstandigheden zijn best gedaan heeft.GH

Proximus

Naar: G. H.

31/08/2020

Geachte mevrouw ,Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192968687346]

Proximus

Naar: G. H.

31/08/2020

Dag mevrouw ,Dag mijnheer,Nazicht van onze bestanden wijst uit dat er reeds een dossier werd geopend met dossiernr.: 46016122 behandeld door collega Danny Demoustiez die u op 31/08 om 09.47 uur aan de lijn hebt gehad met alle uitleg.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192968693562]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform