Terug

Gsm nummer niet vrijgeven

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Orange

15/07/2020

Beste, wij gingen over van Telenet naar orange. Vrijdag 10 juli 2020 valt ons ontvangst van Telenet weg en steken wij onze orange Sim kaarten in. Bij mijne vriend was het een succes bij mij niet. Ik gaf orange nog tijd tot de dag er op. Daarna orange gecontacteerd maandag nog steeds niets. Onze makelaar is langs gekomen ons een nieuwe Sim kaart gegeven en dinsdag avond zou deze moete werken. Dinsdag avond nog steeds niet, orange tijd gegeven tot woensdag morgend. Woensdag morgens vertellen ze ons dat dit 14 dagen kan duren. Ondertussen kan niemand mij bereiken ik niemand op bellen. Ik rij me de vrachtwagen dus heb deze nr zeer hard nodig. De noodknop van mijn grootmoeder Van 86 staat verbonden met mijne gsm nr. Dus die Is ook verloren als ze hulp nodig heeft. Daar hebben ze geen oor naar. Ik moet maar 14 dagen wachten voor mijn nr actief is. Dit kan ik niet dus ik stap over naar Telenet terug. Dezelfde dag is de nr van men vriend overgedragen. Mijn nr werkt nog steeds niet. Wij met Telenet gebeld. Die zeggen ons dat orange mijne nr niet wil vrijgeven. Ik tien keer naar orange gebeld. De enz heel vriendelijk de andere onbeschoft en smijt de telefoon af. Ik moet dus nog steeds 14 dagen wachten tot mijn nr naar Telenet zal overgedragen worden. Ik heb deze nr al 20 jaar. Alles is verbonden met deze nr alles van het werk de school mijn visa kaart de noodknop van mijn grootmoeder,... Ze gijzelen gewoon 14 dagen mijn leven. Ik snap ni waarom? Omda hun Programma nog ni goe werkt ??? Hoe kan het dan twee keer vlot gaan bij mijne vriend en twee keer mis bij mij? Het gaat over de dossier nr 50184830. Zelfs toen ik de klanten nummer vraagde deden ze heel moeilijk om die ons te geven en hebben ze ons een tijd lang in wacht gezet. Is dit de normale gang van zaken als ze zich achter ne telefoon kunnen verstoppen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform