Geachte mevrouw/heer,
Ik ben klant bij uw onderneming met referentie 619252216.
Thans blijkt dat mijn diensten nog niet geactiveerd zijn conform de regels inzake Easy Switch. Deze hadden normaal geactiveerd moeten zijn geweest sinds 27/9/24.
Bij de Easy Switch van Orange naar Proximus bleek één van de 2 nummers in onze pack bij Orange niet overgezet te zijn, nl. het nummer 0479 75 23 39. Na 6 of 7 medewerkers aan de lijn te hebben bij Proximus om dit te melden, werd telkens vermeld dat dit zou in orde komen voor de installatie van modem bij ons thuis. Op vrijdag 27/9/24 is de installatie gebeurd. Diezelfde dag werd het netwerk van bovenstaand nummer afgesloten door Orange, terwijl er nog geen oplossing werd geboden door beide partijen. 4 dagen laten is er nog steeds geen netwerk op deze gsm, geen simkaart en kan geen enkele medewerker ons verder helpen. Terug gebeld naar Proximus. Deze liet ons weten dat we ZELF nu naar Orange moeten om dit nummer te heractiveren (!). Absurd ten top. De fout ligt bij jullie en moet opgelost worden, en snel. Wij hebben een kind, en kunnen nu zelfs niet bellen of sms'en bij problemen, want geen netwerk of 4G.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk zo snel mogelijk de betrokken diensten te activeren en dit nummer te integreren in de pack die we bij jullie hebben sinds een week. Ik verzoek tevens een schadevergoeding overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving.
Met vriendelijke groet,
Xavier Holvoet